Језик симбола је настао много пре самог писма, од праскозорја човечанства симболи су окарактерисали многе културе и народе. Покушат ћемо што боље објаснити историјски развитак разноразних глобалних симбола; од грбова и застава народа, религијских симбола до ознака и логотипа компанија које владају светом. Овај пут стављамо нагласак на сублиминалне и директне поруке које се налазе на логотипима богатих светских корпорација.

Независно од писаног и говорног језика с људима се развијао и језик симбола. Кроз заједничке легенде и митове, повезнице у историји и историјске и културалне споне, многи од прадавних симбола су се претворили у универзалне симболе са знаковима које сви познају, једни од таквих универзално прихваћених знакова су регулисани законима, реч је о саобраћајним знаковима, Они су јако добро познати већини човечанства ио таквим правно регулисаним знаковима се и нема шта додатно писати.

Нас изузетно занимају знакови и симболи који су великој већини људи остали непознаница иако су због своје глобалне примене универзални, без обзира на вјеру и нацију гледалаца.

Тајни језик симбола се најбоље може пратити кроз праисторију и историју, с опаском да историју и није онаква какву је учимо у школама, о томе смо већ писали у тексту под називом „О историјским аномалијама, Фоменко против лажова“ у којем се откривају једни од највећих плагијата у блиској и даљој историји КОЈЕ СМО МИ УЧИЛИ У ШКОЛАМА! С тога вас најлепше молимо да прочитате тај текст јер историја открива многе тајновите функције симбола са којима се ми срећемо у свакодневном животу без да у ствари знамо што нам такви симболи поручују.

2011. је година протеста против богатих компанија и банака који држе у шаци 99% светских ресурса, наспрам 99% светске популације која у својим рукама има 1% ресурса.Најбогатији светски моћници су банкари, а једна од најбогатијих и најутицајнијих светских банака је Банк оф Америца.

Примере који следе би у најмању руку могли назвати Латинском: Номен ест омен. – Име је знак (и обрнуто).

Simbol Bank of America je jednostavan dvobojan logotip na bijeloj pozadini s kojim se svakodnevno sreću stotine milijuna korisnika ove multinacionalne bogate banke. Ono što je iznimno interesantno u logotipu ove banke je tri seta brojeva 11 koji daju krajnji zbir od 33. Bankarski sustav Amerike, su još od vremena nation founders-a ili osnivača nacije počevši od Benjamin-a Franklin, George Washinkton, Edmund Burke, Ethan Allen, John Hancock, Robert Livingston bili masoni koji su utemeljili bankarski sustav u SAD-u, s toga ne čudi da najmoćnija banka SAD-a na sebi ima broj 33 koji označava najveći stupanj ili status u Škotskoj velikoj loži, kojoj su pripadali tadašnji masoni.

Simbol škotske lože 33 stupnja je dvoglavi bjeloglavi orao, koji je jako važan za heraldiku mnogih zemlja i njihove grbove s kojima ćemo se pozabaviti u jednom od narednih tekstova.

Jedna od najpoznatijih “kartica” za negotovinsko plaćanje je VISA, javno prihvaćena skraćenica dolazi od Latinskog:  carta visa, što bi ugrubo prevedeno značilo – viđeni dokument. Poznavateljima prastarih jezika je i te kako poznato da VISA nosi i nevjerojatno negativan omen iz kršćanske simbolike povezan s Evanđeljem po Ivanu u kojemu se znak 666 povezuje s nastankom zvijeri (13: 16-17).

“VI” je broj “6″ u Latinskom jeziku, “S” je korišten u Staro-Grčkom i Staro-Egipatskom za broj “6″, i naravno tu je “A” koji je označavao broj šest u Sumerko-Babilonskom jeziku i u nekim zapisima na Sanskritu, na kraju dobivamo broj 666. Iako nismo obožavatelji zavjera i ne palimo se na svaku vijest iz takvog bombastičnog novinarstva, prizanajemo da je informacija točna, no ostaje pitanje je li VISA samo “nesretnim” slučajem odlučila imati naziv povezan s  jednom od najvećih negativnih “znakova” iz Biblije ili se zaista radi o namjernoj špekulaciji?

Znak automobilske kuće Alfa Romeo je jako dobro poznat logotip, i bez poznavanja tajnog jezika znakova, zeleni (zmaj) zmija koji proždire čovjeka (u originalnom izvodu) bebu je u najmanju ruku začuđujući i opskuran izbor amblema.

Malo je poznato da je desni dio logotipa Alfa Romeo-a uzet od grba moćne obitelji Visconti koja je vladala Milanom i Lombardijom (s manjim prekidima) od 1277. do ujedinjena Italije pod Garibaldijem. Ova obitelj je svoje ogromno bogatstvo i političku moć zadobila stvaranjem banaka po određenim dijelovima italije uključujući i monetarnim savezima s obitelji Sforza, drugim riječima obitelji koja je “najbogatijim” sjevernim dijelom Italije novčano upravljala gotovo 800. godina. Zbog čega je milanska obitelj Visconti odabrala ovako morbidan znak za svoj grb, ostaje tajna ali se dobro zna da je 1910. Romano Cattaneo dobio nadahnuće za logotip novog proizvođača automobila sjedinjenjem dva najpoznatija znamenja Milana, crvenim križem na bijeloj pozadini znamen Biscione i grba Visconti-ja.

Jedna od vila bivšeg premijera Italije, u svom vrtu ima interesantan logo Viscontijeve zmije koja proždire čovjka, pitamo se zbog čega je Berlusconi izabrao tako opskuran dizajn za svoj travnjak kada nije ni većinski vlasnik Alfa Rome-a?

Prikaz Egipatskog mita o Ozirisovoj smrti od strane Pepsi-ja ili zmije (prije nego li ga je oživjela Izis) su vrlo mogući uzorci za stvaranje Viscontijevog grba, no ostaje pitanje kako su srednjovjekovni ljudi mogli imati saznanja o Egiptu koji je bio zemlja u raljama Ameluka muslimana?

Jedno od prvih prikaza zmije kako proždire čovjeka je poznato iz mita o Jasonu i Argonautima.

Oureobos ili zmija (zmaj) koji proždire svoj rep je jedan od najuniverzalnijih simbola prapovijesti i povijesti koji ima globalno značenje, ZMIJE (zamja na istoku) koji stvara i uništava svijet te označava cikličko proticanje vremena život i smrt. Iz tog znaka koji potiče još do starog Egipta se razvili mnogi grbovi i logotopi firmi koji imaju mnogo suptilnija značenja od samog značenja oureobosa.

Tumbir ili oureobos iz nordijskih predanja je imao zaštitiničku simboliku za nositelja iako je već tada zmija (zmaj) bio najveći strah i trepet drevnih predanja na sjeveru Europe.

Caduceus ili Starogrčki κηρύκειον kērukeion, krilati štap s dvije zmije, simbol je liječnika, nju je u Grčkoj mitologiji nosio bog Hermes, glasnik bogova, u Rimskoj mitologiji ju je nosio bog Merkur, kojeg su alkemičari prisvajali za svoje božasntvo, no stari Grci koji su bili poznati po transformaciji svojih božanstava i mitologije su slični ovaj znak prisvojili, osnivaču liječenja koji se i danas poštuje, Asklepijusu, koji u stvati na svom štapu ima samo JEDNU ZMIJU.

Asklepijusov štap s JEDNOM zmijom. Iznimno je interesantna reprezentacija zmije na Asklepijusovom štapu koja u stvari referira o poslu liječnika koji se bavi liječenjem i barata otrovima, ovo je prva predaja u kojoj zmija ima dvostruko značenje znanje i opasnost.

Svjetska zdravstvena organizacija na svom znaku ima samo jednu zmiju.

Judeo kršćanskom predajom zmija dobija svoj konačan negativan predznak dvoličnosti, pakosti i zlobe zbog čije su spletke Adam i Eva izbačeni iz raja. No bez obzira na konotaciju zmije u simboličkom jeziku mnoge firme dan danas imaju stiliziranu zmiju na svom logotipu.

Nike poznati proizvođač sportske obuće i odjeće za svoj logotip ima trostruko stliziran znak Saturnovog prstena (o čijem značenju ćemo pisati više u jednom od narednih tekstova) zmiju i onaj koji se pridodaje Grčkoj božici Nike-i čija stilizacija je najmanje uvjerljiva jer takozvani Swoosh (kako se tepa znaku Nike-a) koji bi trebao označavati krilo božice Nike.

Jako dobro poznati znak Apple-a je je još jedan logotip povezan s Rajem i zabranjenim voćem.

Dbacks je za svoj logotip odabra stiliziranu zvečarku koja tvori slovo “D”.

Američko nogometno udruženje na svom logotipu ima zmiju obavijenu oko lopte, interesantno ispod centralnog dijela amblema se nalazi i znak Nike, što u stvari još više naglašava pravo značenje ovog logotipa.

Od jednostvnog stiliziranog oureobosa ili zmije koja proždire svoj rep nastalo je nekoliko jako poznatih logotipa.

Znak za jako poznate kompjutore s komponentama Intela na sebi ima oureobos.

Vodafone je na svom logotipu odabrao, možda sasvim slučajno, imati dva negativna simbola oureobos i broj šest, sigurno vidite bijeli krug koji predstavlja zmiju.

Šestica je stilizirana i nalazi se unutar zmijskog prstena.

Apep, Apopis ili Pepsi je ime Egipatskog boga zmija i tame, osim očiglednog imena tu je i vijugavi zmijski logo na svepoznatim bojama SAD-a.

Jedan od najpoznatijih i najstarijih stilizacija simbola zmije je ono koje se tvori spiralom ili labirintom, osim što označava dugovječnost, spirala ili labirint označavaju zamku – put ka propasti ili slobodu – put ka saznanju.

Europsko vijeće na svojem logotipu ima zvijezde (o kojima ćemo pisati u budućim tekstovima) i dvoznačan stilizirani žuti znak koji tvori malo slovo za “e” (iako se Europa piše velikim slovom) i zmijske zavojnice ili poluzatvorene spirale.

Poznate grafičke kartice Nvidia na svojem logotipu imaju stiliziranu zmiju (zavojnicu) i svevideće oko ili Horusovo oko (o kojem ćemo pisati u narednim tekstovima).

Vještičji zmijski kamen ili Ormtjuserskan iz Gotlanda ima u sebi simbole zmije i triskeliona ili znak za sunce, koji su čak i Egipti imali ukomponirani u faraonskoj kruni, boga Sunca i kobre. Taj znak je doživio nekoliko transformacija kroz povijest.

Keltski triskelion ili keltska svastika je jedna od najstarijih (uz Budističku svastiku) prikaza sunčevog križa i zmija, od nje su nastali mnogo logotipi i znakovi, ova reprezentacija označava život i smrt, balans u prirodi, te srednji put (Druidski put između tame i svijetla) to jest put na rubu između dobra i zla. O Sunčevom križu i triskelionima ćemo još pisati.

Kombinacija keltskog triskeliona (sunčevog križa) i zmija je osnovni dio logotipa Razer snake-a.

Srednjovjekovna interpretacija triskeliona nepoznatog autora.

Biološka opasnost se prikazuje danas globalno prihvaćenim znakom u kojem se nalazi simbolizirani triskelionom ili tri zmije koje su nastale još u vrijeme Keltske prapovijesti.

Dodatnom doradom triskeliona nastaje znak za opasnost od radijacije, još jedan globalno prihvaćeni simbol za znak opasnosti.

Logotip snakers-a sa zelenom zmoijom inače zelena boja predstavlja boju života i rađanja ali i bolju otrova, što je sasvim prigodno za logotip na kojem se nalazi zmija.

Vikinški zmaj (zmija) je često bio u stiliziranom zavojitom obličju koji je tvorio oznake koji nalikuju slovu S i šesticama, dan danas postoje tvrtke koje imaju visoko stilizirane logotipe sa prikrivenim značenjem.

Serpentine SEO ima jako lijepo izražen zmijski logotip sa sovom S (šest na Staro-Grčkom i Egipatskom).

Sharmaran naftna korporacija u svom logotipu ima znak žene ZMIJE.

Logotip Sun-a ili Sunca ima na sebi ambigram (tvorenicu riječi koja se čita isto sa više strana) te vijugave linije koje nalikuju na S (šesticu) i zmiju.

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Jedno reagovanje »

  1. […] (koferima). Igra reči Al Caida i Al CIAda nije slučajna. To je samo još jedan u nizu, primer  tajnog jezika simbola kojim se deo ove kriminalne grupe služi. Da je Al Caida ogranak CIA to danas niko i ne spori, a […]

    Sviđa mi se

  2. […] није случајна. То је само још један у низу, пример  тајног језика симбола којим се део ове криминалне групе служи. Да је Ал Цаида […]

    Sviđa mi se

  3. […] TAJNI JEZIK SIMBOLA: Šta se krije u logotipima bogatih korporacija… Share this:ДељењеТвитерФејсбукЛинкединЕ-поштаСтамблапонРедитШтампањеДигLike this:Свиђа ми сеBe the first to like this. […]

    Sviđa mi se

Postavi komentar