strujni generator 50-350 KS

 

Kako sve više ljudi na svetu gradi i izrađuje razne uređaje koji koriste i daju alternativnu , besplatnu energiju , razvija se i međusobna komunikacija i razmena iskustava sa istim uređajima . Razmenjuju se mišljenja , primeri i načini modifikacija istih , u svrhu što boljeg rada uređaja.

 

Svrha upotrebe ovakvih uređaja i izvora energije je očigledna : ovim putem se može dobiti energija koja je besplatna , ili u najmanju ruku mnogo , mnogo jeftinija od svih dosadašnjih načina . Naravno , budite svesni da ko ima monopol nad izvorima energije – može i vrlo lako manipulisati ljudima , pa tako i prisiljavati ih da skupo plaćaju korišćenje samo “ njihove “ energije.

 

Još jedna ogromna prednost je ta što ovakvi izvori energije ne zagađuju planetu Zemlju i ne koriste “ prljave stvari “ , kao što su razna fosilna goriva i ulja koja su veliki zagađivači okoline .

Na početku, treba biti svestan sledećih stvari: ovaj motor – generator radi na VISOKI NAPON (oko 1000 V) i vrlo je ključno i bitno znati da je po ljudsko zdravlje opasno sve preko 70-tak Volti i zato se preporučuje opreznost kod izvedbe i korišćenja ovih visokih napona. To znači da sve MORA biti dobro izolovano, svi spojevi premazani lakom radi izolacije, kablovi moraju imati dobru i neoštećenu izolaciju …
uglavnom, ako ste potpuni početnik, savetujte se s nekim električarem koji se razume u struju.
Dakle, OPREZ, visoki napon može i da ubije ako se adekvatno ne zašti i izoluje. Preporučljivo je nošenje gumenih rukavica i obuće, ne dirati uređaj kad je u pogonu (treba ga izolovati u posebnu kutiju ili kučište), nikada ne pretpostavljajte nešto, već to prvo proverite, uvek ispraznite sve kondenzatore pre nego što radite s njima, te sve dobro pregledajte pre nego što uključite uređaj u pogon.
UPOZORENJE:
DAKLE, NIKO NIJE ODGOVORAN ZA VAŠE POSTUPKE OSIM VAS SAMIH, NITI ODGOVORAN ZA BILO KOJE POSLEDICE KOJE BI SE MOGLE DOGODITI KONSTRUKCIJOM ILI UPOTREBOM OVOG MOTORA!!! BUDITE PAŽLJIVI!!!  47 mF/1000 V -> GARANTIRANO UBIJA (ubija i manji kapacitet nabijen na taj napon)! Rad u ovom režimu rezultira deformacijom dielektrika kondenzatora tako da se počnu ponašati kao Elektreti. Ako takav kondenzator izbijemo pa spremimo – MOŽE SE SAM SPONTANO NABITI (pa tako nabijen čak i ubiti!) Moramo UVIEK ostaviti kratkos pojene kontakte kad ga spremamo.
Ovaj motor – generator radi na principu rotacionog Ed Grei motora, u kombinaciji sa nekim modifikacijama iu kombinaciji sa Nevman-ovim dizajnom. Ovaj motor nije poput drugih standardnih elektromotora. Ovaj može pokretati napon 300-1000 V, kako će i kasnije biti objašnjeno. Razlika je u konstrukciji zavojnica rotora i statora, koje čine jake elektromagnete koji elektromagnetnu silu pretvaraju u mehaničku (okretanje rotora). Tu dobijenu mehaničku energiju možete koristiti na daljnje razne načine, npr spajanje na neki postojeći agregat umesto benziskog ili dizel motora i dobijanje „standardnih 220 V“ za široku upotrebu. Moguće je i ovaj uređaj postaviti u automobil, umesto motora.
Potrebne su određene prepravke vozila (električna vakuum pumpa za kočnice, električni grejači umesto grejanja na principu tople vode koja dolazi iz zagrejanog motora, te još regulacija prenosa). Ali sve te probleme se lako može rešiti sa malo znanja i umeća, a cena besplatne vožnje čini sretnim svakog vozača jer ne treba gorivo, ne treba ulje, nema pregrevanja, obrtni moment je isti kod svih brojeva obrtaja, ne traba antifriz zimi, nije potreban auspuh, automobil je lakši i pokretljiviji … ima tu još mnogo prednosti koje prepuštamo vama da ih otkrijete.

Ako nikad niste razumeli principe rada elektromotora ili generatora, savetujemo prvo proučiti neke knjige o osnovnim principima rada elektromotora. Lokalna biblioteka ili neka dobra knjiga iz elektrotehnike bi mogla pomoći u tome. Za dodatna proučavanja preporučujemo internet jer se tu može naći najviše raznih informacija potrebnih za razumevanje.

Ovaj motor – generator je jednostavan industrijski električni motor kojem premotamo stator i rotor određenom debljinom bakarne žice (koja je izolovana lakom, ista ona kojom se namotavaju transformatori), te dodamo još par elektronskih delova koji su neophodni za ispravan rad ovog uređaja. Kako je potreban inicijalizirajući izvor struje, ovaj se motor – generator može pokrenuti i sa običnom 12 V baterijom ili akumulatorom i pripadajućom kaskadom (uređajem) za podizanje napona do 1000 V. Taj se naizmenični napon pretvara u jednosmerni pomoću dioda (Graetzov spoj 4 diode) .

Moramo napomenuti da motor daje VIŠE snage i energije nego što je uzima inicijalizacijom iz izvora. Tako da je ovaj uređaj i korisniji od 100%, gledajući odnos potrošnje iz izvora i dobivene snage i energije u obliku obrtanja rotora. Princip dobijanja veće snage leži u tome što se visokim naponom i elektromagnetnom energijom, izgleda, pobuđuje neka dodatna sila, nama zasad nepoznata, koja je svuda, u eteru, sveprisutna na celoj Zemlji i verovatno i univerzumu.

Još je i Nikola Tesla eksperimantirao s njom. Tu energiju neki zovu „životna energija“, neki ju zovu „orgon“, neki „chi“, neki „prana“, a drugi možda nekako drugačije. Izgleda da je to jedna univerzalna energija koje ima svugde iu svim prilikama. Samo ju treba znati „pozvati“ i usmeriti njen tok na zahtevani način.

No, da li je to jedan oblik gravitacije ili nečeg drugog, ostavit ćemo za neko drugo vreme i mesto, jer ovde ćemo pratiti praktični deo i korišćenje u, nadam se, pozitivne svrhe.

Kako „uobičajeni“ motor koristi relativno mali napon, i zbog toga, veće struje, njegovi namotaji su od relativno debele bakarne žice, većeg preseka. To je iz razloga što veća struja zahteva veću kvadraturu žice radi što manjih gubitaka. Naravno, što je manji otpor, to bolje. Kod većih struja i zagrevanja su veća, a time i gubici. Nije nam svrha da motorom grijemo okolinu, za to služe razni grejači, već da što više energije pretvorimo u okretanje rotora, tj u mehaničku energiju. Za razliku od tih „običnih“ motora, ovaj motor ima jako tanku žicu, ima mnogo više zavoja i koristi jako malene struje. Zbog toga se ne greje i nije „gutač ampera“. Koristi jednosmernu struju i radi slično kao i DC motor. Visoki jednosmerni napon (i minimalna struja), u trenutku puštanja kroz elektromagnete, stvaraju ogromnu elektromagnetnu silu i jednostavno impuls odbija iste polove elektromagneta.

Na početku smo koristili 4-polni dizajn, svi elektromagneti su bili u poziciji „6 ili 12 sati“, „palili“ su u isto vreme razvijajući ogromnu odbijajuću silu i tako prouzrokovali okretanje rotora. Ovaj se motor može okretati u oba smera. Kod ovakvog motora, koji smo koristili kao prototip, snagu smo mogli regulisati po želji, veličinom elektromagneta i mehaničkom konstrukcijom tela motora (debljina osovine, jačina ležaja). Naravno, možete ga modifikovati po svojim idejama.

Radi isprobavanja, napravili smo jednostavan dizajn, tako da bi i početnici mogli videti o čemu se radi. Svi visokonaponski (VN) elektromagneti su motani tako da su severni polovi okrenuti prema severnim polovima, dakle (N prema N) i tako se odbijaju. Mogu se namotati i tako da su namotani i severni prema južnim polim (N I S), ali se oda oni privlače i tako dobijete privlačni motor, za razliku kad su N prema N i kad je motor odbojan.

Moguće je i umesto elektromagneta na rotoru, koristiti i permanentne magnete. Najbolji su neodimski jer su jaki i malih dimenzija / masa. Naravno, oni su dobri za eksperimente jer bi za profesionalnu upotrebu trebalo balansirati rotor, trebalo bi ih tačno postaviti i dobro učvrstiti, što u praksi – i nije „mačji kašalj“. Ova „stona“ verzija motora je dobra za proučavanje, modifikovanje i dalje istraživanje, jer nema prekompliciranih delova i lako ih je montirati, menjati ili modifikovati. Nema potrebe za četkicama i kolektorom. Kod korišćenja permanentnih magneta, motor bi trebao biti privlačan, tj treba postaviti zavojnice tako da imaju suprotni pol prema magnetnom polu magneta (N I S).

Na početku naših mišljenja, napravili smo mnogo vrsta elektromagnetnih zavojnica, da vidimo koje će najbolje odgovarati našem malom motoru za testiranje. Probali smo razne debljine žice i tela, te zaključili vrlo brzo koje su debljine pogodne, a koje nisu (koje su u stvari „gutači ampera“) za konstrukciju ovog motora. Najbolja se pokazala bakarna Culak žica prečnika 0,13 mm, tanka poput vlasi kose. S njom je najteže raditi jer lako puca i morate biti jako pažljivi kod namotavanja. Žica prečnika 0,25 mm će takođe raditi, ali je 0,13 mm puno bolja kad se namota nekoliko hiljada zavoja. Tela mogu biti i plastična, a radi i kad nemamo jezgra, dakle, aerodrom zavojnica.

Evo preseka motora i iz ove skice se može videti princip rada elektromagneta:

Овде је потребно користити 2-4 свећице као висонапонске прекидаче, тако да се једносмерни високи напон у једном тренутку шаље на 4 завојнице. Можете дизајнирати овакав мотор – генератор по жељи, у било којим облицима и на било који начин, само да се држите ових принципа. Ако радите завојнице дугачке 10-16 цм, тако да их мотате на пластичним телима, најбоље их је мотати на некој наматалици тако да је брзина релативно мала. Ако се мота жицом 0,13 мм, најбоље је мотати брзином око 150 обртаја / минути, али се може и до 250 окр / мин, само је мало теже. Ако вам жица пукне, само скинете лак са крајева упаљачем, брусним папиром и замотате једну за другу жицу, те залемите. Обавезно спој изолујте лаком или на неки други начин. Могуће је и само замотати крајеве, те загријати лемилицом док се лак не спали и не ухвати лем. Наравно, исто изоловати после тога. Неки брзосушиви лак добро дође.

Препоручујемо да прво покушате направити један мањи, слабији мотор, 1 КС или мање, тако да истражите све могућности и примените ону која вам је најприхватљивија.

Касније, можете узети неки постојећи мотор / генератор и премотати га према својим потребама, тањом жицом тако да се намота потребан број ВН електромагнета. Можда ће бити потребно модификовати колектор, али у крајњем случају, има трговина где се могу купити делови за електромоторе (колектори, четкице, лагери, жица, Изолациони материјал, па чак и наматалице). Битно је да имате довољно јако кучиште и осовину за одређену јачину мотора / генератора и да га касније добро изолирате (могу послужити бакелитне плоче, плекси-стакло и други изолациони материјали).

Ако имате неки стари електромотор, лако одмота жицу, добро очистите и припремите делове за „високонапонски третман“. Све добро очистите и оперете у нитро-разређивач, оставите да се осуши и узмете лак за изолацију. Натопите или премажите делове (наравно, осим колектора и спољних делова осовина) тако да се лак упије између динамо-лимова, оставите да се осуши и тако у пар слојева. Најбоље је оставити преко ноћи сваки премаз ако се лак спорије суши. Као добра изолација која се може прилагођавати, добро може и послужити изолациона трака (популарни изолирбанд) коју изрежемо и заљепимо по потреби. То је добро ставити пре намотавања, тако да се намотаји жице намотавају преко изолационе траке. Касније кад намотамо жицу и проверимо спојеве, лако све опет натопимо у лак и све заједно осушимо.

Жица којом намотавамо електромагнете је танка и осетљива, па кад и намотамо завојницу, потребно ју је натопити лаком и тако учврстити да неби дошло до каснијег прекида завојнице ради случајног ударца неког страног предмета. У бити, погледајте како су намотане и заштићене завојнице на „оригиналном“ мотору пре него што га раставите ради преправке.

Листа делова потребних за израду / модификацију мотора / генератора:

Извор напајања 1000 В ДЦ (једносмерног напона). То може бити исправљач са 220 В на 1000 В, 50 Хз – 30 кХз или чак више. Добијен изменично напон (са секундара трансформатора) се исправља помоћу Граетзовог споја диода. Пазити да су диоде исто високонапонске (барем 1500 В пробојног напона). Ако немате такве, може се спојити више њих у серију као једна диода, број зависи о пробојном напону сваке. Има за купити и готов спој у облику црног кучишта са 4 извода. На 2 је знак ~ што значи наизменични прикључци са трафоа, и + и -. Наравно, да је називни напон барем 1500 В. Могуће је и користити конверторе са 12 В ДЦ на 220 В и више, направити каскаде и слично. Ако немате извора струје тамо где ћете користити овај генератор / мотор, најбоље је одмах планирати напајање, односно побуду, акумулатором или адекватним батеријама.

Свећице Цхампион Цоппер Плус # 855 ДЈ7И, 2 комада. Мислим да би могле радити и било које друге, с подешеним зазором на око 1000 В. Не морају бити монтиране на кучиште мотора, могу бити иу свом изолованом посебном кућишту …

Акумулатор 12 В, 2 комада. Акумулатори сакупљају повратну ЕМС и тако се пуне. ВН електромагнети који се користе, троше јако мало струје и користиће само неколико милиампера струје из акумулатора! Акумулатори ће јако дуго трајати, па чак и без да прикључите поврат за њихово пуњење.

ВН електромагнети, 6 комада, или колико је потребно. То зависи о конструкцији ротора и статора. 10-так би било оптимално. Што их је више, то је већа снага. Користити Цулак жицу отприлике 0,1 мм дебљине, намотати на хиљаде завоја, не мора бити тачно одређен број (колико стане на калем да се лепо попуни), не мора намотавање бити савршено, али што се љепше намотаја, завој до завоја, више жице стане и ефикаснији је мотор. Изолација је исто важна, користите барем 3-4 премаза лаком између којих се претходни слој осушио.

Кондензатор 47-900 μФ 2000 В. Како је тешко наћи овакву вредност са довољно високим пробојним напоном, може се исти направити као спој више мањих у блок у којем су спојени у серијски спој. Тако се сабира напон од сваког појединог кондензатора, али пада капацитет. Добар извор кондензатора може бити старо компјутерско (неисправно) напајање. У савком се налазе по 2 кондензатора отприлике 470 μФ и напона око 200 В (она 2 најдебља). Њиховим спајањем у серију (- једног на + другог), са нпр 10 комада, добијете 47 μФ и пробојним напоном од 2000 В!!! Могу се и комбиновати и неколико таквих блокова кондензатора за већи капацитет (рецимо паралелан спој таква 2 блока даје 94 μФ и 2000 В, паралелан спој 3 блока даје 141 μФ 2000 В. .. итд). Старо кучиште од компјутерског напајања има и прекидач и добро дође за монтажу тих кондензатора … наравно, све добро изолујте!!!

Без употребе кондензатора, овај мотор неби радио, или неби имао толику снагу. Кондензатори брзо похрањују електроне и тако пружају тренутни извор огромне снаге и импулса. Осим тога, ту се ствара још нека сила која тјера тај мотор и коју још многи незнају или немогу објаснити (можда ће нам бити јасније кад стигнемо у 4. дензитет, ко зна?!). Дакле, кад је кондензатор потпуно набијен једносмерним напоном од 1000 В, и свећица је подешена да „пали“ на 1000 В, затвара се струјни круг са ВН електромагнетима који су окренути један према другом истим половима. Експлозивна и огромна количина магнетне енергије се развија и пошто су магнети окренути међусобно са истим половима, дешава се огромно одбијање, узрокујући окретање ротора. Дакле, „паљење“ подесити у тренутак кад су електромагнети тачно један према другоме.
„Први пут смо били скептични, али кад смо направили 2 елетромагнета и на столу испробали деловање. Нисмо хтели да оштете магнете, па сам горњи држао руком да не одлети и не падне на под. Кад смо спојили струјни круг, „Бум!“, Умало ми није отргло руку. Електромагнет је свеједно одлетио у ваздух и пао негде на под. То је експеримент који никад нећу заборавити. „, Каже аутор текста. Да, па сила одбијања магнета је веома јака, пробајте 2 перманентна магнета окренути тако да се одбијају и пробати их на силу „спојити“ … ако су магнети мало јачи – то нећете моћи учинити! А електромагнети су обично јачи с обзиром на исте димензије.

Што је већи напон који користите и број обртаја, то је већа и снага мотора. Али све преко 1500 В треба бити посебно изоловано.
Са овим знањем, можете конструисати било који Ед Граи мотор / генератор користећи 1000 В, и 10-30 мА, кондензатор (и) могу бити и мањи 6-20 μФ (можда се може користити и онај кондензатор (и) из аутомобила који има платинско паљење?). Са танком жицом, ваш мотор користи мање ампера и више волти (мања струја – већи напон) и због тога се уопште не греје! Повећавајући димензију електромагнета или повећавањем њиховог броја, без проблема можете повећати снагу нпр са 100 КС на 350 КС. Већина данашњих конвенционалних мотора користи дебљу жицу, мањи напон и зато је већа струја, а тиме и загревање. Они се разбацују са енергијом! Нису толико ефикасни! Зато их волим звати „гутачи ампера“. И нису конструисани да купе повратну електромоторну силу (ЕМС) која се јавља на свакој завојници мотора, што је збиља штета.

Овај мотор / генератор користи мало струје и велики напон, а што је напон већи, то су већи и ефекти бесплатне енергије! Већи су ефекти „оне“ енергије за коју многи нису свесни. Можете направити један мали експеримент. Намотајте 2 електромагнета на меканим жељезним језгрима, један са жицом пречника 1 мм и 200 завоја, а други жицом пречника 0,35 мм и 2000 завоја. И још треба кондензатор (е) 47 μФ 1000 В. Прикључите волтметар на кондензатор и пуните кондензатор на 1000 В. Негативан пол кондензатора прикључите на један извод сваке завојнице. Сада спојите плус од кондензатора прво на једну завојницу, па искључите, и онда на другу, па искључите, па опет на прву … и тако наизменично. Као што ћете видети, први магнет ће требати само 1-2 паљења док напон на кондензатору не постигне 0, а други 70-10 паљења док напон не достигне 0. Дакле, први треба више енергије за покретање него други, који је намотан тањом жицом.

Ако посматрамо „обичан“ мотор који ради на 12 В и троши око 5 А струје, тај се мотор грије. Исто тако можемо имати исти мотор који ради на 1000 В и троши 10-60 мА и потпуно је хладан! Ако се прописно сакупља повратна ЕМС, тада тај мотор постаје извором бесплатне енергије и може напајати разне уређаје. Повратна ЕМС је бесплатна енергија која настаје из колапса магнетног поља електромагнета које пулсира. Овај мотор / генератор је у ствари високонапонски мотор / генератор који ради на 1000 В ДЦ и на одбијајућој магнетској ЕКСПЛОЗИЈИ.

Ево неколико примера мотора / генератора за тестирање:

Imate na internetu brdo primera i modela, lako se nađe ono što je potrebno.

Evo i jedne varijante sheme za spajanje:

Ovde se koriste 2 akumulatora od 12 V ( Batteri ) . DC – AC konvertor , koji 12 V DC ( jednosmerne struje ) konvertuje u 1000 V AC ( naizmenične struje ) , može se možda konstruisati i tako da se prvo dobije 12 V naizmenična struja , pa transformatorom podigne napon na 1000 V , koji se kasnije opet diodnim mostom pretvara u DC ( jednosmerni napon ) . Kondenzator ili grupa kondenzatora 2000 V , 47 mF mogu biti elektrolitski . Svećica ili komutator služe kao prekidač koji u datom trenutku propusti struju koja dolazi na visokonaponske elektromagnete . Preko dioda se povratna elektromotorna sila opet dovodi na akumulator koji se tako puni . Naravno , možete to proslediti na prvi akumulator , ali mislim da to takođe mora ići preko dioda da nebi ispraznili jedan drugoga .

Dakle , sad imate određeno znanje sa kojim treba početi , treba još malo volje i kreativnosti i možete postići rezultate s kojima ćete biti zadovoljni .

Za sve koji pitaju “ Od kuda je to ? “ ili “ Ima li kakvih većih slika i nacrta ? “ mogu dati samo sledeći link za dovnload istog ( ili ovaj ) pa  pogledajte sami .

Puno uspeha u radu !

Evo i dva od mnogih zanimljivih filmića o Bedini motoru :

Jedan primer dobijanja puno više energije nego što je uloženo . Kažu da je perpetuum mobile ( uređaj sa 100% iskorišćenja ) nemoguć . Kod ovog primera je to uveliko premašeno , pa više i nebi trebali verovati u te gluposti koje nam serviraju u školama i udžbenicima koji su odavno već zastareli . Znanje je suspregnuto od onih koji bi nešto naučili i poboljšali ljudski život … a treba se pitati od koga i ZAŠTO ! ! !

Izvor: Val – znanje

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Jedno reagovanje »

  1. […] Oslobodi se ropstva – Napravi svoj generator struje 50-350 KS […]

    Sviđa mi se

    • Ivek kaže:

      U najboljem slučaju, to može raditi kao običan DC motor i ništa više od toga. Pola teksta Vam nema smisla, blago rečeno. To tvrdim kao električar sa nešto iskustva u elektronici.

      Sviđa mi se

      • Branko Djokic kaže:

        Mislim da nisi u pravu, jer nije u pitanju „obican DC motor“. Prvo ovaj motor radi na 1000 v, dok obican DC motor radi na 3 do 24 volta !! Drugo , lepo pise da je snaga veca utoliko sto treba vise mf. Koliko vidim shemu caka je ista kao kod OTO motora. Explozija pare benzina tera klip na okret, isto to radi i explozija EM sile radi isto. Uostalom polako pritremam delove pa cu isprobati shemu.

        Sviđa mi se

      • Ivek kaže:

        Nas su u školi učili da je snaga jednako napon puta struja (P=U*I). Ako nešto radi na visokom naponu, zahtevaće manju struju i obrnuto. Proizvod ostaje isti. A mikrofaradi su kapacitet kondezatora. Opet nema veze sa snagom. To ti je kao kada bi snaga auta zavisila od veličine rezervoara. Inače, ja dosta radim sa elektromotorima. Ove godine treba da završim električni auto..

        Sviđa mi se

    • pidja kaže:

      Napravio sam ovaj generator,malo je bilo problema sa podizanjem napona,uzeo sam ispravljac od prijatelja i radilo je odlicno,7 dana bez prestanka,posto sam mu vratio ispravljac,da li neko ovde moze da mi kaze kako da dignem napon na 1000v bez dioda ili flyback-a?

      Sviđa se 2 people

  2. Anonimni kaže:

    Dobar dan svima! Imam pitanje vezano za M/G ove vrste.Dali je neko eksperimentisao ovim od vas?

    Sviđa mi se

  3. Boris kaže:

    anonimni,kako mislis zajeb,kako obican motor? jesi pravio?

    Sviđa mi se

  4. penzos kaže:

    a sta kad se rotor zaglavi izmedju dva elektromagneta pa ni tamo ni vamo?

    Sviđa mi se

  5. Pera kaže:

    Ajmo malo matematike.
    Neka navedeni uredjaj daje samo 50% vise snage nego sto je ulozeno.
    Neka imamo napravljenih 56 takvih uredjaja.
    Neka u prvi ulozimo samo 1W el.enegije.
    Izlaz iz prvog uvedemo u drugi i dobijemo 1,5W
    Izlaz iz drugog u treci i dobijemo 2.25W
    Iz trece u cetvrdi – 3,375W

    Na izlazu iz 56 ce biti 4.841.938.267W ili preracunato za 24h iznosi preko 116 miliona kilovat sati.
    Srbija u proseku trosi nekih 100-ak miliona kilovat sati dnevno, sto znaci da bi sa sa 56 uredjaja i 1W (jednim vatom) snage mogla snabdevati nasa zemlja strujom.

    Msm… mnogo je kume .. smanji malo … :))

    Sviđa se 1 person

  6. EvilMax kaže:

    Svidja mi se kako zvuci…:-) Uostalom, ko do sada nije shvatio kako vladajuce strane na ovoj planeti funkcionisu, neka se zali roditeljima za slabo razvijeni mozak…..Ko god da je osmislio nesto sto nije odgovaralo kapitalistima u crnom, bio je unisten…Zasto da ljudi koriste nesto sto ove beskrupulozne-kapitalisticke krvopije ne mogu da naplate…?! Pa vec vekovima traje traje ta utrka izmedju naucnih dostignuca koji su stvarno postignuti i onih koji su objavljeni…..Ako imaju viska naoruzanja a nemaju kome da prodaju, izazvace neki „Avganistan“ ili „Vijetnam“ a retardi ce da se ubijaju medjusobno dok ce ovi trkjati ruke…A da ne pricamo jos i za farmaciju…..Samo ne znam dokle vise tako…Pa zar nije jos Nikola Tesla radio sa tom nekom energijom iz etera, cim se „velikanima“ to nije svidelo, unistise coveka……..

    Sviđa mi se

    • karodijan kaže:

      pa naravno da mafija krije većinu naučnih dostignuća ,ajd da čujem od ovih elektroinžinjera kako je Tesla napravio automobil na struju koji je 1930-te godine mogao da ide 200 km/h električni ,znači ima logike nešto se dešava što je sakriveno od strane globalističke umobolne mafije koja samo vodi računa otome kako će zgrtati pare za a većina ih je za ludaru ..bravo za sajt ..vredi pokušati ..:)

      Sviđa mi se

  7. penzos kaže:

    Mislim da motor funkcionise jer je u pitanju isti princip kao kod „oto“ motora.Oto motor ili motor sa unutrasnjim sagorevanjem radi na principu „eksplozije “ benzinske pare odnosno na benzin.Serija eksplozija stvara obrtni moment te se tako dobija okret sa izvesnom snagom.
    Na ovom elektromotoru je uradjen isti princim samo umesto benzina se koristi elektricni napon i to visok napon od 1000v.
    Kvaka je u tome da taj visoki napon dolazi iz elkondenzatora koji je glavni „krivac“ za dobijanje potrebne snage za okretanje elmotora i vrsenje rada..
    Naravno da je osnovni napon 12 v ili 24 jer su akumulatori najpogodniji za transport i manipulaciju.
    Nisam napravio bedini motor ali sam siguran da radi .Kada uskoro napravim isti javicu se ponovo.

    Sviđa mi se

  8. uporni kaže:

    Na prilozenoj semi u delu prikupljanja viska energije i njenog ponovnog vracanja u akumulator nemogu da vidim koje su diode koriscene, kao i koji je napon prikupljene ( visak) energije? Smatram da ako je akumulator 12v treba i prikupljena struja da bude istog napona. Ako neko zna nesto o tome neka to izlozi, bicu zahvalan.

    Sviđa mi se

  9. uporni kaže:

    ponovo aktiviram pitanje od 21.02.2013 verujem da postoji neko sa potrebnim znanjem i da mi odgovori na postavljeno pitanje.

    Sviđa mi se

  10. Anonimni kaže:

    hrtert

    Sviđa mi se

  11. penzos kaže:

    Autor teksta lepo kaze da ni on ne shvata do kraja sve principe rada, ali uredjaj radi i to odlicno!!
    Momci mesto sto teoretisete i zezate bolje je da svako napravi po jedan „motor“ i iznese svoje iskustvo.

    Sviđa mi se

  12. Mido kaže:

    DALI RADI LI OVO? 1000%

    Sviđa mi se

  13. penzos kaže:

    Bakar je trenutno skup odnosno zica a za namatanje desetak elektromagneta treba „brdo“ zice i brdo para.
    Za elko takodje treba dosta snazazljivosti kao i za samo kuciste i sve sto ide uz njega.
    El motor je OK ali je skup i komplikovan. Verujem da bi se isplatio jer kao sto sam vec rekao , pocinjem da prikupljam delove za isti.
    Nadam se da cu jedan sastaviti do kraja 2013 god.

    Sviđa mi se

  14. jasna kaže:

    ovo je dobro kao ideja za ljude sa maštom,pa možda se i ideja jednog dana pretvori u
    stroj koji funkcionira.

    Sviđa mi se

  15. Anonimni kaže:

    Da li radi ovo???

    Sviđa mi se

  16. Petar kaže:

    Kako inducirati rotor, dez kolektora i cetkica ?

    Sviđa mi se

  17. […] ..Oslobodi se ropstva – Napravi svoj generator struje 50-350 KS… […]

    Sviđa mi se

  18. Anonimni kaže:

    RADI!

    Sviđa mi se

  19. Kraljljljlj kaže:

    juuuhuuu.
    Anonimni kaže da smo oslobođeni ropstva.

    Sviđa mi se

    • Ne mož verovat kaže:

      Živela slobodna električna energija.
      Živelaaa…
      Još nam samo fali da vidimo taj experiment na youtube i da preživi onaj koji je to napravio i eto vam teorije o kaptalističkoj zaveri i mogućnostima fizike.
      Jel to znači da: kad bi smo imali celu planetu bakra i od nje napravili žice i od tih žica napravili ovaj generator, imali bi smo više energije od same crne rupe???
      Hmmm…

      Sviđa mi se

  20. deda kaže:

    Sve je moguće, pa i drveni šporet !
    Na stranu svaku šalu, i od alhemičara je nauka imala vajde. Mislim da sve što se nadje na internetu iz ove oblasti, ne funksioniše . Sigurno je samo jedno , oni kojima
    ne odgovara ova tema imaju dovoljno moći da spreče objavljivanje svake šeme koja
    je prava i koja je protiv njihovih interesa.(nemislim da se treba obeshrabriti , baš naprotiv
    treba raditi u tom pravcu)

    Sviđa mi se

    • niko nece reci pravu istinu jer bi zidari koji upravljaju zemljom izgubili svoju moc ima nekih stvari koje su logicne a neke i nisu moramo sami da provalimo sta je tacno a i kad se to desi nece moci da se objavi zbog same kontrole u nasim zivotima.

      Sviđa mi se

  21. мићко kaže:

    Читајући ваше стручне коментаре јасно је да има стручњака за свако поштовање. Пошто нисам образован из ове области нису ми многе ствари јасне, а сад дошло време да ми треба помоћ и стручно лице за израду ВЕТРЕЊАЧЕ за производњу струје на висоравни између Таре и Повлена. Моје је да припремим темељ и метални стуб. Желим контактирати са потенцијалним извођачем око планирања термина на пролеће и процене коштања. Тел. 064-26-26-936 Мићко

    Sviđa mi se

  22. […] 1 Oslobodi se ropstva – Napravi svoj generator struje 50-350 KS 38 COMMENTS January 2012 […]

    Sviđa mi se

  23. gligaassuncao kaže:

    Jel napravio neko ovo? Ima li dokaza da radi?

    Sviđa mi se

  24. kovu kaže:

    ne rai

    Sviđa mi se

  25. stefanvsc kaže:

    Ljudi naucite da razmisljate mimo kodeksa koji su vas ucili po skoloma…sve je to vec isplaniran nacin ucenja (zatupljivanja) da bi „neki“ tamo mogli imati laksu kontrolu nad nama a i samim tim uce nas da budemo „potrosaci“ kako bi mogli da zarade na nama…Dakle osvestite se i krenite da razmisljate,i bas ono sto kazu u skolama da ne moze probajte pa cete videti da MOZE !!!

    Sviđa mi se

    • Dado kaže:

      Zajebite skolu.!!!

      Sviđa mi se

      • Anonimni kaže:

        Ne znam zašto mnogo ljudi uporno forsira priču kako škola nije bitna i da puno stvari funkcioniše mimo klasičnih zakona fizike. Onda izbace link od nekog youtube vide-a i to je kao dokaz. A to što za minut provalim kuda prolaze skrivne žice i gde su sve pogrešili u montaži, to ih ljuti. Što se tiče ovog generatora, njegova šema je kao nečija zezancija. Struja ne može da prolazi kroz te svećice, barem ne na tom radnom naponu. To je prva stvar zbog koje neće funkcionisati. Druga stvar je što ne postoji baš ni jedan razlog zašto bi se rotor sam okretao. Treći razlog je što pisac teksta poznaje elektrotehniku koliko i moja baba. On je nešto čuo i pokušao od tih podataka da sklepa uverljivu priču, ali bezuspešno. Mogu primerima iz prakse da obaram jednu po jednu rečenicu. Toliko o tome.

        Sviđa mi se

      • Dado kaže:

        Sto je ovaj Anonimni opasan, obarace teorije kao Ajnstajn… :-O
        Sta u skoli pametno mozes da naucis sto ce ti trebati u zivotu.? Brt, sve je u praksi…
        Ima razlog da se okrece a to je odbojno elektro-magnetno polje… ipak bolje tvoja baba poznaje bolje elektrotehiku od tebe…

        Sviđa mi se

  26. Anonimni kaže:

    Jako bitno je to sto se uzima tanka zica, koja uslovljava smanjenju toplotnih gubitaka, a samim tim se povecava i efikasnost motora. vjerujem da radi cak perfektno, samo nisam ubjeđen u proracune ustede djeluju previse, ja cu ga licno uraditi da se uvjerim koliko je efikasniji, neka bude 1% efikasniji dobro je vrijedi ga i serijski raditi.

    Sviđa mi se

    • Almir kaže:

      Autori ovih senzacionalistickih tekstova zanemaruju osnovne zakone fizike koje svako od nas moze na jednostavan nacin provjeriti. Ko ne vjeruje neka uzme zicu 0.17 mm duzine 1 m i prikljuci peglu. Imace jedno vatreno iskustvo.
      Cu lak zica precnika 0.17 mm moze propustiti struju najvise 0.3 A bez obzira na napon i preko toga ce izgoriti. Kad napon od 1000 V transformisemo na standardnih 220 V, imamo maksimalnu jacinu struje 1.35 A, a to nije ni priblizno 0,5, a kamo li 50 kW.

      Sviđa mi se

  27. http://kryon.com/k_25.html, 002, 003,:Here’s how it works. Two magnetic fields together, postured in the correct way-a way that is very three-dimensional in your thinking process-will create a „designed magnetic field“ that is very specific. It’s one you have never seen, and does not exist naturally. Start with trying many magnetics fields, postured against one another-of unequal force and pattern, and at right angles. Don’t make any assumptions. Think freely. Done in the right fashion, these two fields will create a third pattern, which is unique and is the product of the original two. This third custom created pattern is the one you what to deal with, and is the one that has the potential of manipulating the lattice. One you have created it, you will know of its special qualities by how dramatically it changes the physics around it. It won’t be subtle in its exposition – believe me. You will know when you have it.

    Here is a caution. Keep this experiment away from your body! Keep the experiment in check with your scientific methods. Go slowly. Understand what you’re seeing before you go to the next step. Do not expose yourself to any magnetic fields. Remotely conduct all energy experiments. Remember that magnetics also plays an important part within your body.

    Here is another. Understand that if you unbalance the lattice too grandly and too greatly, you will have a time displacement, for the process also involves the property of TIME. We don’t mean that you have to wait for it. We mean that one of the actual physical players in the creative process of unbalancing the Lattice is the manipulation of the time-frame of matter (a little known attribute of every particle of matter in the universe). This is not time travel, but time displacement. It is where you are actually addressing tiny parts of matter, and changing the time-frame they are in. When the inequity of time-frames meet one another (matter mixed up with differing time attributes), the result is a displacement of distance. Although there is no horrendous danger for the earth within this time displacement, it can and will affect the local situation within the experiment. In other words, it can create a matter-distorting effect, completely stopping the experiment, and actually dislocating the parts. We’re not going to say any more about this at the moment, but the more astute scientific minds reading this will go to the next obvious step, and the answer is „yes,“ the lattice is also the key to quick travel of large physical objects – even of very short distances.

    Sviđa mi se

  28. Goran kaže:

    https://www.sendspace.com/file/ktugum evo vam detaljniji prikaz ovog motora 🙂

    Sviđa mi se

  29. Ranko Fonjga kaže:

    Kada se vratio patrijarh Američki doneo je neki kofera u prtljagu od Nikole Tesle jer je pripadalo svešteničkoj porodici Srpske Pravoslavne crkve neznam dali radi ali projekti su milijardu % Teslini!

    Sviđa mi se

  30. nenad kaže:

    ako je neko napravio motor,zanima me koliko ce da kosta.

    Sviđa mi se

  31. misa kaže:

    “ dobije se vise energije od ulozene“ ???? kako da ne…

    Sviđa mi se

  32. magic86 kaže:

    Da li je neko napravio motor? Pozdrav

    Sviđa mi se

  33. zeljko kaže:

    Globalizacija sveta je novo uredjenje planete zemlje. A za to imamo gomilu dokaza a to su Irak,Kuvajt,Libija itd. Ove zemlje poseduju naftne resurse ogromne rezerve nafte odnosno ENERGIJU. Postoje zapisi da je Nikola Tesla vozio sa el. autom sto potvrdjuje da el. auto nije nista novo samo je stvar koja je pravi i komplicira da bi velike firme odnosno ti koji upravljaju danasnjim svetom mogli da zarade vise novca a mi postali zavisnici tih proizvoda.
    Ovim uvodom sam hteo samo reci da energija dobijena iz takozvanog nicega je nemoguca ali ne u pravom smislu te reci energija je svuda oko nas ssamo je stvar kako je pretvoriti u odgovarajuci oblik odnosno nama korisnu. Nikola Tesla je covek koji je bio ispred svog vremena u svakom pogledu. Danasnji uredjaji mobilni telefoni i mnogo toga nebi funcionisali bez negovih pronalazaka koja su tek sad nasla primenu u nasim zivotima.
    Ovaj motor odnosno generator mora odnosno trebao bi da funcionise jer sve ono sto smo ucili odnosno sto su nas ucili u skolama je programirano sta i kako. Jer kako i marnetni motori sa stalnim magnetima na rotoru i stastoru postoji ali ne u sirokij primeni i ne u komercijalne svhe jer to je izum na kome nema zarade naftna i elektro industrija kako i mnoge firme koje rade na transportu el. energije i odrzavanju tih postrojenja.

    Svako ko ima volje i vremena da se pozabavi na izgradnji ovakvog jednog uredjaja ja sam za saradnju a i finansisku pomos pa cak i finansiranje citavog projekta.

    Sviđa se 1 person

  34. zeljko kaže:

    ili je vec neko uspeo da napravi ovako nesto

    Sviđa mi se

  35. Petar Pan kaže:

    Meni je ovakav motor radio dve godine bez prestanka i pravio struju za ceo brod. Onda mi je nestalo vilinskog praha. Prvo obicnog a onda i plavog koji je potreban carobnom drvetu da napravi obican vilinski prah. Probali smo sa mlevenim rogom jednoroga ali nismo dobijali dovoljno struje pa nas je Kapetan Kuka sustigao i oteo nam i motor i konkretne planove kako da se napravi. Zbog toga pokusavamo da nadjemo Atlantitu. Oni su imali sakrivene zalihe vilnskog praha koje su koristili za pravljenje hleba koji leci SIDU i kataraktu.

    Sviđa mi se

    • Zax kaže:

      Najgore je kada je neko za sebe ubedjen da je duhovit..to je zaista gore i od utopije jer predstavlja otuznu katastrofu.

      Sviđa se 1 person

      • Stefanvsc kaže:

        Ma pusti ga,klinac neki vaspitan po sablonu zapada…p.s ja sam trenutno u konstrukciji orgonskog akumulatora koji je ujedno I neiscrpni izvor energije.Stim sto sam ubacio neke svoje modifikacije,yskoro cy testirati na suzuki samurai,voznja bez goriva ne na elektrolizu vode kao sto mnogi baljezgare vec na orgon…pozz

        Sviđa se 1 person

      • Petar Pan kaže:

        Klinac (koji je pre je 20 godina polozio Fiziku i Eletkrotehinku na falultetu) je pazljivo citao do dela gde kazete: Moramo napomenuti da motor daje VIŠE snage i energije nego što je uzima inicijalizacijom iz izvora. Tako da je ovaj uređaj i korisniji od 100%, gledajući odnos potrošnje iz izvora i dobivene snage i energije u obliku obrtanja rotora. Princip dobijanja veće snage leži u tome što se visokim naponom i elektromagnetnom energijom, izgleda, pobuđuje neka dodatna sila, nama zasad nepoznata, koja je svuda, u eteru, sveprisutna na celoj Zemlji i verovatno i univerzumu.

        Onda sam shvatio da serete ko foke pa kad vi mozete da serete mogu i ja.

        Sviđa mi se

      • Stefanvsc kaže:

        Ne vredi gubiti vreme sa takvima nemoj samo komentarisati nego se uzmi materijala I alata I pocni da eksperimentises…a ne sta si procitao I ucio na faxu…ko je lud da dozvoli da se siri informacija o beskonacnom izvoru energije,sta bi bilo onda?nebih zavisio od ikoga…nebi nikome placao,ko bi profitirao?niko …bio bi samostalan..a kome danas odgovara u potrosackom smo svetu pocevsi posle drugog svetskog rata.Tada je I medicina krenula u masovnu proizvodnju lekova I plasiranju na trzizste jer jbg bato,droga se prodaje ilegalno a drugi nacin te prodaje je farmakoindustrija sto je legalan nacin.Sve se danas svodi na profit,šišaj ovcr dok bleje…zato ti ponovom kazem,digni guzicu sa stolice I kreni da eksperimentises pa tek onda si voljan da komentarises…videces.Svako dobro.Pozz

        Sviđa mi se

      • Petar Pan kaže:

        Jesi ti napravio ovo? Ne placas vise struju? Kad mogu da dodjem da vidim kako radi?

        Sviđa se 1 person

    • Anonimni kaže:

      He eh eh eh. Bravo ti ga za tekst… He he he.
      Ima li neko da je napravio ovu skalameriju… 🙂

      Sviđa mi se

  36. Аца kaže:

    Зашто лупетате? Чему оволики труд само да би некога замајавали. Перпетууммобиле није могућ нити ће икада бити могућ.

    Sviđa mi se

  37. Anonimni kaže:

    dzabe ja pisem komentar kad me sajt salje na word pres, gde mi trazi lozinku, koju sam naravno zaboravio jer mesto da lozinka bude prosta kako bih je zapamtio , sajt trazi i brojeve i interpunkcije kaok bi lozinka bila jaka.
    Naravno, svaki put ja napravim lozinku ali svaki put je i zaboravim.

    Sviđa se 1 person

  38. Anonimni kaže:

    Evo sad pa cudo?! Bez da sam popunjavao donje rubrike za email i ostalo , moj koment je objavljen???
    Cudno je da onaj prvi koment koji sam napisao u vezi „magicnog“ magnetnog motora vise ne postoji.

    Sviđa mi se

    • Аца kaže:

      Непозната енергија која се побуђује и користи помоћу познатих прорачуна и технологије?! Мало морген.

      Sviđa mi se

  39. Pera kaže:

    Cao sivima… Samo sam hteo da iznesem svoje misljenje,ako vec to funkcionise, premotavanjem rotora i statora tako da dobijemo jacinu elektro magneta, a da sve to pokrenemo potrebna je poulsirajuca struja od nekih 1000v posto vidim da se ovde pominje neki elektronski prekidac koja bi dala pulsirajucu struju za Magnete odnosno namotaje elektromagneta… sto bi onda morali dizati napon ili ko zna sta kad je jednostavnije ugraditi jedan obican magnet koji se koristio na obicnim dvotaknim motorima da bi proizveo struju za svecicu, tako ujedno na samoj osovini se ugradi razvodna ruka koja ima funkciju kao elektronski prekidac i sve to preko bonbine koja vec ima 10,000v nadam se da bi to sve funkcionisaloi bez akomulatora, jer bi magnet samim pokretom vec napravio struju koja je potrebna… u svakom slucaju nije lose probati… neko ko je vec napravio ovaj Motor nebi bilo lose probati sa ovim navedenim SRECNO…

    Sviđa mi se

  40. Jovica Bunčić kaže:

    Zelim da kupim taj motor jel ima neko da prodaje

    Sviđa mi se

  41. alo bre! čitam ove budalaštine,pa da li ste normalni? Ne mogu da verujem da postoje takvi mongoloidi. Ajde marš na psihijatrijsko posmatranje.bastovan.

    Sviđa mi se

  42. Mladen kaže:

    Da li ima nekog da je napravio ovaj motor i koliko ga je kostao? Unapred zahvalan!

    Sviđa mi se

  43. Djuro kaže:

    kako odrediti polove elektromagneta i kako spojiti svijecice . dali mozda postoji neki video klip kako se pravi ovaj motor ?

    Sviđa mi se

  44. Biljana Kovic kaže:

    Da li ovde ima neko da ga je već napravio, jer sam pre par dana čula od bliskog rođaka da se nudi motor koji proizvodi struju van mreže po kućama po Sremu, a sada sam i našla ovaj sajt i članak tražeći bilo kakve informacije !?

    Sviđa mi se

  45. ibro mrki kaže:

    citam ove komentare i nemogu otkriti jel to iko napravio da radi na veliko samo neke orepirke

    Sviđa mi se

  46. Anonimni kaže:

    Postoji laksi nacin od ovoga samo je potrebno malo ulaganja u sistem.

    Sviđa mi se

  47. DonCaffeDeLaSkobalj kaže:

    Radijantno Elektricestvo Nikoli Tesla – mali primer za neverujuce i nevazestvene ljude
    Ulaz 2,4 W . Izlaz 40 W. Naravno snaga moze da se umnozi koliko hocete. Vama je bitan princip. Glavna stvar ovde je separacija 2 substancije ili 2 vrest materije. Radijantne ili Efirne materije od Elektrona provodimosti. Ako ocete Koeficijent Korisnog Dejstva > 1 morate da @cepate@ materiju na Radijant i Elektrone. Primer Radijant vise voli da putuje kroz veliku impendancu za razliku od elektrona provodimosti koji voli nisku. Radijant je SVEPROBOJNA SUBSTANCIJA i prolazi absolutno kroz sve materijalne prepreke – t.j. ne moze da se ekranizuje. I najbitnije za vas je to sto stvara veliku gustinu toka provodimosti u svim metalima koji su pod uticajem Radijantnog potoka. Pod odredjenim uslovima kao na primer u Transformatoru Tesli koji je Efirna Pumpa , Radijanta materija moze i ubrzava se ekstremno velikim elektricnim poljima od preko 100 Miliona volti po duznom metru a i mnogo vise (zavisi toliko od kvaliteta dielektrika koji koristite). Pri takvim ubrzanjima Radijantna materija ili da ih nazovem Efirne cestice postizu Nadsvetove brzine t.j. preko 300 000 km/sek. Brzina nije ogranicena nicim u ovom Univerzumu. Na Teslinom ovom principu su Nemci napravili Tahionator ili Generator Tahionov (Radijantnih cestica sa brzinama v >> c). Inace te cestice t.j. preciznije nazvati Materijalna Polja etih cestica se koriste za Medjugalakticke komunikacije mnogim Visokorazvijenim Civilizacijama u Vasioni. Primer u nasoj galaktici ima vise od 230 000 Visokotehnoloskih civilizacija. K sazaljenu nisu sve civilizacije SVETLE. Ima mnogo TAMNIH i VRLO ZLIH CIVILIZACIJA poznatih kao SOCIJALNI PARAZITI GALAKTIKE. E pa nasa planeta je zrtva (doduse ne nevina) grupa takvih ZLIH CIVILIZACIJA. I to se moze videti svakog dana po PAKLU u kome zivimo. Svi to prekrasno znate. Pustite vi t pricice za malu decu da Dobro uvek pobedjuje ZLO. K sazaljenjuTO NIJE TAKO. No da se vratim na temu.

    Evo vam sema

    Sve je vrlo jednostavno i mopze da se napravi vrlo brzo. Treba vam izvor Visokog napona od 4 kV koji mozete da napravite od Visokonaponskog transformatora iz starih televizora. Treba vam VN-transformator bez VN (visoko-naponskih) dioda koje su obicno zakivene unutra, Znaci traba vam Naizmenicni napon na izlazu. 2 nepolarni kondenzator od 100 piko farada minimalno 10kV (vise bolje), 1 zicani otpornik (ne metal film otrpornik – nego zicani) od min 300 oma. Mada moze i vise ali ne preterujte. Mozete da ga napravite od cekas ili nihrom zice an nekom kermickom nosacu. Razradnik ili Varnicar pravite od 2 parceta Vanadijumskih elektroda za varenje. (ima ih u prodavnicama za varioce). I trebaju vam 2 ploce A4 formata (297mm x 210mm) normalno moze i manje ali opet ne preterivati. 1 ploca je od Aluminijuma a druga od Bakra. Dobro je da su malo podeblje t.j. bitna vam je masa Aluminijuma i Bakra a ne tanki listic od 10 mikrona. 1 cm debline je idealan – naravno moze i deblje. Magnet sluzi da brzo gasenje iskre i pravi se od 2 mala Neodijumova magneta. Mada moze i ALNICO magnet u obliku slova U. Alniko je magnet od AL-uminijuma, NI-kla, i KO-balta. Sa jedne strane Duge je N-pol a sa druge S-pol. I to je to. Inace Nikola Tesla je originalni autor ovog Magnetnog Gasenja Duge. Vama treba ISKRA i to JEDNOPOLARAN ISKRA sa sto vecom strminom frontova i prednjeg i zanjeg. Vremena u kojima se desava proces us Nanosekunde. Ako hocete da posmatrate signale treba vam vrlo brzi osciloskop sa bar 500 Mega Hertca sirine opsega. Sondu stavite na sigurno rastojanje – ne blize od 20 cm. Kada stelujete Razradnik oseticete Radijante impulse kao lagane udare ili porbadanja po telu. Sve zavisi od sirine nano-impulsa koji vam daje Iskra. Imacete prilike da vidite DRUGO t.j. EFIRNO stanje materije kako ga je i Tesla gledao pre vise od 116 godina. To je to pa eksperimentisite. I za kraj mali savet. Kada radite sa visokim naponima OBAVEZNO jednu ruku u dzep a drugom vrsite operacije oko ukljucenog uredjaja.

    Srecna Nova 2017 godina i mnogo radosti u eksperimentima sa ovom Teslinom Spravicom. Sema je od Gerona Aleksandrijskog sa Ruskog foruma za Slobodnu Energiju i proverena je mnogim,

    Slava Velkom Tesli !!

    Sviđa se 1 person

  48. Anonimni kaže:

    Znači ovo ne radi… 😉

    Sviđa mi se

  49. Nikola kaže:

    Nema razloga da ne radi ali nesto kao sto je BESPLATNA energija ne postoji. Ali postoji nesto sto se zove OMOV zakon, tako da izraze kao sto su „gutaci ampera“ i slicno obesite macku o rep jer je snaga jednaka P=I*U, to znaci da je nebitno da li cete imati 1000V i 1A sto ce dati 1000W ili 1000000V i 1mA sto ce dati istu snagu od 1000W. A nebuloze tipa, jako se malo trosi struje iz akomulatora… hahah bilo koja kaskada ce iz akumulator vuci previse struje kako bi digla napon na odgovarajucu vrednost, slicno kao pojacalo za automobil sto u sebi ima kaskadu i dize 12V na +-60 recimo (120VDC), a pojacalo samo ne vuce 60A ali kaskada vuce kako bi konvertovala snage i napravila od 12V 60A (720W) vrednost od recimo +-60V 6A (720W) i to teoriski u idealnim uslovima jer u praksi ce biti uvek za koj procenat manje zbog gubitaka kaskade na disipaciji i zagrevanju. A sto se etra tice, bezvredan medijum kosmosa, nosicos elektromagetnih talasa i fotona u vakumu… Ne bacajte vreme i novac na clanke koji ljudi pisu kako bi zgrmili neki dinar prevarom i brojnim pregledima!

    Sviđa mi se

  50. Nikola kaže:

    Moram jos da dodam za autore i sve one koji vatreno brane ovaj tekst i one koji ga podrzavaju da obavezno upisu neku skolu, bilo kakvu, makar i da odrade reviziju osonovne, pogotovu 6. 7. i 8. razred… Onda nece dolaziti u iskusenje da pricaju nebuloze, a i naucice jos koji termin vise od termina „inerciono“ pa ubuduce mogu jos vise obogatiti tekst o cinjenicama zlih i tamnih civilizacija u nasoj galaksiji, „tamo nekim nepoznatim silama“ kao i beskonacnim i ne punjivim ORGONSKIM baterijama 😀

    Sviđa mi se

    • Josip kaže:

      Pa eto kad si ti toliko pametan i kazes da ne postoji perpetomobil,de mi samo objasni kako se zemlja okrece sebe,mora da u jezgru ima motor sa unutrasnjim sagorijevanjem,kako se mjesec okrece oko zemlje a ne okrece oko svoje ose,mora da bezicnim putem uzima malo energije od zemljinog benzinskog motora,citava galaksija je jedan veliki perpetomobil,a to sto su nas ucili u skoli da to ne postoji,to objesite macku o tep,bilo kojeg profesora fizike pitajte ovo sto sam napisao,nece vam moci dati odgovor…lijep pozdrav

      Sviđa se 1 person

      • Аца kaže:

        То је нешто што се зове инерција, узрок тих кретања. Да бих ти то практично разјаснио то је као када си незналица по рођењу и тако наставиш да будеш кроз цео живот – по инерцији.

        Sviđa mi se

Postavi komentar