Ovaj clanak je samo uputstvo, smenilca ili mapa, koja ce vam ukazati nacin na koji sami mozete da proverite da li su neki politicki dogadjaji ili odluke nastali kao posledica zavere ili su se desili spontano. To ce biti samo pocetak traganja za odgovorima na pitanja: Ko sam ja, zasto sam ovde i gde idem? Ako vas to ne zanima onda nemojte gubiti vreme u citanju.

BELEŽNICA

„Sve dok lazno nije vidjeno kao lazno, istine nema“ Krisnamurti

jer istina nece doci kod toksicne osobe. Ona dolazi kada ste cisti i dovoljno spremni da je prihvatite. Artur KonanDojl je to rekao malo drugacije: Kada ste jednom iskljucili nemogoce, sta god da ostane, ma koliko delovalo neverovatno, mora biti istina

Ovaj clanak je samo uputstvo, smenilca ili mapa, koja ce vam ukazati nacin na koji sami mozete da proverite da li su neki politicki dogadjaji ili odluke nastali kao posledica zavere ili su se desili spontano. To ce biti samo pocetak traganja za odgovorima na pitanja: Ko sam ja, zasto sam ovde i gde idem? Ako vas to ne zanima onda nemojte gubiti vreme u citanju.

SENEKA (SENECA) Lucije Anej (4. pre n. e. – 65. n. e.) Rimski moralist i filozof, rodom iz Kordube, sin Seneke Starijeg. U suštini je bio eklektik, mnogo toga preuzevši od Pitagore, Epikura i Platona…

View original post 1.694 more words

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

One response »

  1. […] ..Teorija zavere, zavera, razotkrivanje zavere.. […]

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

