Dobro dosli na Internet prezentaciju srpske dijaspore

 

Mosad i MI6 caruju Srbijom?Iz razloga na koje ne mogu da utičem, gotovo mesec dana nisam u mogućnosti da se oglasim novim tekstom na sajtu, niti da komuniciram sa čitaocima koji su se javljali elektronskom poštom.

Molim sve one koji će i dalje posećivati isti, da uvaže ovo moje izvinjenje.

Zahvaljujem svima koji su u procentu većem od 90%, dali glas podrške za Platformu.

Imao sam komentare od poznanika da je mali broj čitalaca učestvovao u glasanju.

Moj stav je da je to tačno ali isto tako, da je krajnje pošteno što broj glasača odražava realnost i što nisam želeo da montiram cifre. A, sa administratorom sam mogao sve da dogovorim.

Uočio sam i da mali broj posetilaca komentariša teme, bez obzira što je broj članova Foruma skoro 300. Imam utisak da se ljudi plaše svoje identifikacije putem IP adrese, ali to je činjenica na koju…

View original post 2.896 more words

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Ostavite odgovor

