1) Avokado: ima dve hranljive materije koje su ključne za ubijanje stomačnog sala: vlakana (11 – 17g po avokado) i mononezasićene masti, koje kako su pokazale studije zapravo ciljano smanjuju masti na stomak.

2) Puter od kikirikija: ne samo puter od kikirikija, nego uglavnom sve semenke i orašasti plodovi: orasi, bademi, semenke bundeve, semenke suncokreta, i laneno seme. Zašto? Oni vas zasite a puni su zdrave masti i minerala

3) Zdrava ulja: maslinovo ulje i kokosovo ulje zapravo pomaže sagorevaju masti. Snabdevajući zdravim uljem vaše telo boboljšava se  spaljivanje tvrdoglavih stomačnih masti.

4) Povrće kao što su brokoli, karfiol, Brussel klice, kelj i kupus sadrži posebne
phitonutriente, kao što su indol-3-karbinol (I3C), koji pomažu u borbi protiv  estrogena koji utice na dodavanje masti na stomak.

5): omlet! Jaja, ona su  puna hranljivih materija i pomažu sagorevanje. Puna su proteina, vitamina B6, B12, A, D, E i K, folna kiselina, holin, lutein, kalcijum, gvožđe, fosfor, cink i Omega3 masne kiseline. Plus, jaja će vas zasititi za duži vremenski period. Izaberite jaja od slobodno uzgajanih pilića a ne sa zatvorenih farmi jer imaju mnogo više zdravih hranljivih materija.

6) Tamna čokolada: ona je prepuna antioksidanata (skoro 8 puta više od onih koji se nalaze npr u jagodama) i sadrži stimulanse koji mogu da imaju pozitivan efekat na sagorevanje masti. Budite sigurni da izaberete sa 80% ili više kakao sadržaja da bi postigli najbolje rezultate

7) Ovsena kaša / Kaša: prepuna vlakana iz celog zrna – ne možete pogrešiti. Dodajte bobice, orahe i cimet po ukusu.

8) Zeleni čaj: Sadrži moćan antioksidant i povezan je sa povećanim sagorevanjem masti. Izveštaj American Journal of Clinical Nutrition kaže da ekstrakt zelenog čaja povećava metabolizam predmeti od 35-43%

9) Pasulj: crni pasulj, pasulj i svaki pasulj ima 6 ili više grama vlakana po 1/2 šolje. Vlakna mogu da očistite probavni sistem od „toksičnog otpada“.

10): ribizle, jagode i kupine Rasberries sadrze VTH vlakana (što usporava apsorpciju šećera), a prepune su vitamina koji mogu da zasite organizam od zelje za hranom. (Želja moze doći i iz nedostatka vitamina)

11) Cimet: Istraživači su ustanovili da cimet sadrži vrstu antioksidanta koji povećava insulinsku osetljivost i efikasno pomaže da se stabilizuje nivo šećera u krvi. U suštini …sačuvaćete  manje masti na stomaku.

12) Chili Peppers: Istraživanja su pokazala da je aktivni sastojak čili paprike u prahu, nešto što se zove kapsaicin, povećava kalorijsko sagorevanje, stabilizuje nivo šećera u krvi a i antioksidans je.

13) Jogurt: Većina jougurta je loše za vaš stomak jer sadrze skrob. . Međutim, srpski, grčki, turski jogurt (plain) su prepuni probiotika koje se bore sa tom izbočinom na stomaku.

14) divlji losos: Jedan od najboljih stomak-eksplozivnih hrane zbog proteina i visokog sadrzaja omega-3 masnih kiselina. Mnogi ljudi imaju manjak omega-3 i kada ih dodate u svoju ishranu to onda masti sa stomaka može zaista početi da skida.

15) Meso: pileće meso (belo preferrabli) ili bilo koji izvor čistih proteina je dobara hrana za miniranje sala na stomaku. Ovo uključuje i hranu kao sto je: divlji losos,  piletina, surutka, posebno travom hranjena govedina, jer sadrži prirodne CLA. Zanimljiva stvar u vezi proteina je da će vaše telo  sagoreti čak 30% svojih kalorija nakon što ga ih unese hranom.

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

3 responses »

  1. […] .Zdravom, zabranjenom i masnom hranom protiv sala na stomaku […]

    Sviđa mi se

  2. Lilly Tatic kaže:

    Reblogged this on BELEŽNICA.

    Sviđa mi se

  3. Milan kaže:

    ZAŠTO IMAMO TOLIKO BOLESNIH LJUDI? O čemu se tu radi?
    http://sladjanavelkov.wordpress.com/

    Др Слађана Велков: СБС аустралијски радио, цео интервју

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s