36155_1650058819656_5683225_n

Cviknuo mi pasulj!:(
Sta je to sa danasnjom hranom ?
Dva dana i cviik ! A sa njim sam imala dugorocne planove!
u Nedelju uvece skuvan , ponedeljak , rucak i vecera , utorak rucak ili vecera po izboru a onda vija u zamrzivac, pa ponovo na sto naredne nedelje !
E pa cvrc, jer je pasulj CVIC ..vec u utorak 
Da se razumemo ja sam iskusna domacica i nikAda ne podrgevam ceo lonac..pasulj je najlepsi kada se preprzi na masti ..ubacis malo slaninice , kada ona pusti mast ,sunes hladan pasulj ,dodas malo vode da ga razredis i hasas sa uzivanjem !….ostatak drzim na hladnom !
Mozda je zbog „globalanog zagrevanja“ a mozda sam kupila GMO pasulj i GMO dimljena rebarca …stvarno zasu !
Moracu ozbiljnije da se pozabavim tim “ Teorijama zavere“
Jer pasulj je dokaz da to vise nije teorija nego cinjenica !
Sada strepim i zbog sarme !
ziva nisam !

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

2 responses »

  1. zvrkvaus kaže:

    a koji beše pasulj mislim koja vrsta…

    Sviđa mi se

  2. Слободан kaže:

    Ja bi prvo izmerio temperaturu u frižideru, možda nije dovoljno niska…

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

