Postoji jedno morfogenetsko polje u kome smo svi povezani jedan s drugim, prema tvorcima ove teorije. U stvari, ovde se samo radi o postavci da Prostor i Vreme ne postoje. Tako, ukoliko postanemo svesni toga ko smo mi, a možemo reći da je proučavanje vanzemaljaca doprinjelo tome jer da nije bilo vanzemaljaca, mi ne bi bili u stanju da razume sve ovo … tako, sada, kad znamo sve ove stvari, mi smo u stanju da oteramo vanzemaljce a sada smo takođe u stanju da radimo i mnoge druge stvari! A ranije to nismo bili u stanju da radimo jer smo mislili da nismo u stanju da ih radimo. Na primer, podizanje jedne čaše s vodom uz pomoć snage volje. Čovek treba biti svestan toga. Ali, to se može učiniti!

BELEŽNICA

Ne znam da li je ovo ispravno ili pogrešno, ja ne znam koji je to broj, ali ako je to tačno, onda postoj i određena količina ili broj komponenata Duše: 1, kad se taj broj oslobođenih Duša dostigne, sve to će delovati kao jedan katalizator za oslobađanje svih drugih. U poslednje vreme primećujem da, dok mi je pre trebalo dugo vremena da objasnim jednoj žrtvi otmica kako se treba ponašati, sada, kada me traže, oni već znaju šta treba da rade. To je povezano sa jednom radnom hipotezom koja se zove „teorija poslednjeg majmuna“ [neko iz publike kaže: „stotog majmuna“], da, to je tačno! A to je opet bazirano na jednoj drugoj teoriji, koja se zove teorija morfogenetskog polja. U stvari, osim ovih različitih imena koja se mogu koristiti da bi se izrazila ta ideja, neko drugi je na nekom drugom naučnom polju shvatio da se dešava nešto slično tome:…

View original post 10.299 more words

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

One response »

  1. bogoboj kaže:

    Meni je bilo potrebno 65 godina da prođu pa da dočekam i pročitam to što Vi sada pišete. Svakako je da ste dobro došli. Možda ste Vi bolje sreće no ja! Bolje je uvek bilo da bude ikad i ikako – no nikako. Govorio sam toliko da me više niko i nije hteo da sluša. Govorim i sada. Ali slaba fajda. Moglo bi se još puno toga reći…

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

