smaragdne-tablice-tota

Tebi, čoveče,
dadoh moje znanje.
Tebi dadoh od Svetlosti.
Slušaj me sad i primi moju mudrost
donetu iz gornjih planova ravni i dalje.

Ja nisam više čovek
jer slobodan postah od dimenzija i planova.
U svakom, ja uzmem novo telo.
U svakom, ja promenim svoju formu.
Sada znam da bezoblično je sve ono što je od oblika.

Velika je mudrost Sedmorice.
Moćni su ONI od izvan.
Manifestuju se ONI kroz svoje moći,
ispunjeni silom od izvan.

Slušaj ti ove reči mudrosti.
Slušaj i načini ih svojima.
Nađi u njima bezobličnost.
Misterija nije ništa drugo do skrivenog znanja.
Znaj i otkrićeš.
Pronađi duboko pokopanu mudrost
i budi gospodar tame i Svetlosti.

Duboko su misterije oko tebe,
skrivene tajne Davnina.
Traži kroz KLJUČEVE moje MUDROSTI.
Zasigurno ćeš naći put.
Kapija ka moći jeste tajna,
ali on koji dostigne, on i primiće.
Gledaj ka SVETLOSTI! O moj brate.
Otvori i primićeš.
Nastavi kroz dolinu tame.
Nadvladaj njega što boravi u noći.
Drži večno svoje oči na SVETLOSNOJ-RAVNI,
i bićeš Jedno sa SVETLOŠĆU.

Čovek je u procesu menjanja
u oblike koji nisu sa ovoga sveta.
Raste on vremenom ka bezobličju,
ravni na ciklusima iznad.
Znaj ti, moraš biti bez oblika pre nego si jedno sa SVETLOŠĆU.

Počuj, O čoveče, moj glas,
koji govori o stazama ka Svetlu,
pokazujući put dostizanja
kada bićeš Jedno sa Svetlošću.

Traži ti misterije Zemljinog srca.
Uči o ZAKONU što postoji,
držeći zvezde u njihojoj ravnoteži
silom iz praiskonske magle.
Tragaj ti za plamenom ZEMLJINOG ŽIVOTA.
Kupaj se u bljesku njenog plamena.
Prati tro-uglu stazu
dok ti, takođe, nisi plamen.

Obraćaj se ti rečima bez glasa
njima što borave ispod.
Uđi u plavo-gorući hram
i kupaj se u vatri sveg života.

Znaj, O čoveče, da složen si,
biće zemlje i vatre.
Neka ti plamen sjaji jasno.
Budi jedino vatra.

Mudrost je skrivena u tami.
Kada si osvetljen plamenom Duše,
nađi ti mudrost i budi SVETLOSNO-ROĐENI,
Sunce Svetlosti bez oblika.
Tragaj večno za mudrošću.
Nađi je u srcu plamena.
Znaj to samo težnjom
i Svetlošću koja ti se sliva u mozak.
Sada sam govorio sa mudrošću.
Počuj moj Glas i poslušaj.
Razderi Velove tame.
Baci SVETLOST na PUT.

Govorim Ja o Drevnoj Atlantidi,
govorim o danima
Kraljevstva Senki,
govorim o dolasku
dece senki.
Iz velike dubine bejahu prizvani
mudrošću čoveka-zemlje,
prizvani u svrhu dobijanja ogromne moći.

Daleko u prošlosti pre no Atlantida je postojala,
ljudi bejahu koji boraviše u tami,
koristeći mračnu magiju, prizivajući bića
iz velikih dubina ispod nas.
Naviše dođoše oni u ovaj ciklus.
Bez oblika bili su oni od druge vibracije,
postojeći neviđeni od strane dece čoveka-zemlje.
Jedino kroz krv mogli su oni da oblikuju postojanje.
Jedino kroz čoveka mogli su da žive u svetu.

U vremenima prošlim bejahu oni poraženi od Gospodara,
proterani ispod ka mestu iz koga proiziđoše.
Ali nekih je bilo koji su ostali,
skriveni u prostorima i ravnima nepoznatim čoveku.
Živeli su u Atlantidi kao senke,
ali vremenom su se pojavljivali međ’ čovekom.
Da, kada je krv bila prineta njima,
došli su da borave međ’ čovekom.

U obliku čoveka oni među nama,
ali samo na pogled bili su poput čoveka.
Zmijske-glave kada se čarolija skloni
ali čineći se čoveku poput čoveka među čovekom.
Prikradoše se oni u Veća,
uzimajući oblike koji su bili poput čovekovog.
Koljući svojim veštinama
vladare kraljevstva,
uzimajući njihove oblike i vladajući nad čovekom.
Jedino magijom mogu biti otkriveni.
Jedino zvukom mogu njihova lica biti viđena.
Težilli su oni iz Kraljevstva senki
da unište čoveka i vladaju na njegovom mestu.

Ali, znaj ti, Gospodari bejahu moćni u magiji,
sposobni da izdignu Veo sa lica zmije,
sposobni da je pošalju nazad na njeno mesto.
Dođoše oni čoveku i naučiše ga tajnu,
REČ koju samo čovek može izgovoriti.
Hitro onda oni izdignuše Veo sa zmije
i baciše je izvan sa mesta među čovekom.

Ali, pazi se, zmija još živela je
na mestu koje je otvoreno vremenom svetu.
Neprimetno hodaju oni međ’ tobom
na mestima gde ceremonije su izgovarane.
Ponovo će kako vreme prolazi napred
oni uzeti obličje čoveka.

Prizvani mogu oni biti od strane gospodara
koji zna belo ili crno,
ali jedino beli gospodar može kontrolisati
i vezati ih dok su u mesu.

Ne tragaj za kraljevstvom senki,
jer zasigurno zlo će se pojaviti.
Jer jedino gospodar svetlosti
poraziće senku straha.

Znaj ti, O moj brate,
da strah je prepreka ogromna.
Budi gospodar svega u svetlosti,
senka će uskoro nestati.
Slušaj ti i pazi moju mudrost,
glas SVETLOSTI je jasan.
Ne tragaj za dolinom senki,
i SVETLOST će se jedino pojaviti.

Počuj ti, O čoveče,
dubinu moje mudrosti.
Govorim Ja o znanju skrivenom od čoveka.
Daleko sam bio
na svom putovanju kroz PROSTOR-VREME,
čak i do kraja prostora ovog ciklusa.
Da, pogledah na PSINE Barijera,
ležeći iščekujući njega što će ih proći.
U tom prostoru gde vreme ne postoji,
nejasno Ja osetio sam čuvare ciklusa.
Kreću se oni jedino kroz uglove.
Nisu slobodni od zakrivljenih dimenzija.

Čudne i grozne
jesu PSINE Barijera.
Prate one svest do granica prostora.
Ne pomišljaj da pobegneš ulaskom u svoje telo,
jer prate oni brzo Dušu kroz uglove.
Jedino krug će ti pružiti zaštitu,
sigurnu od kandži
od NJIH ŠTO BORAVE U UGLOVIMA.

Jednom, u vremenu davnom,
Ja prišao sam velikoj Barijeri,
i videh na obalama gde vreme ne postoji,
bezoblične oblike
PSINA barijera.
Da, skrivajući se u središtu izvan vremena Ja našao sam ih;
i ONI, osetivši me iz daleka,
uzdigoše se i ispustiše snažan zvonki jecaj
koji se mogao čuti od ciklusa do ciklusa
i krenuše kroza prostor ka mojoj duši.

Bežao Ja tada sam žurno pred njima,
nazad iz nezamislivog kraja vremena.
Ali čak i dalje gonili su me,
krećući se čudnim uglovima ne poznatim čoveku.
Da, na sivim obalama kraja VREMENA-PROSTORA
našao Ja sam PSINE Barijera,
kako vrebaju Dušu
koja pokuša ka izvan.

Bežao sam Ja kroz krugove nazad u svoje telo.
Bežao, i žurno za mnom oni pratiše.
Da, za mnom prožderivači pratiše,
tražeći kroz uglove da prožderu mi Dušu.

Da, znaj ti čoveče,
da Duša koja drzne se na Barijeru
može biti zarobljena
od strane PSINA od izvan vremena,
zarobljena dok ciklus nije završen
i ostavljena iza
dok svesnost odlazi.

Ušao Ja sam u svoje telo.
Kreirao krugove koji ne poznaju uglove,
kreirao oblik
koji od mog oblika beše oblikovan.
Načinio sam od svoga tela krug
i izgubih gonitelje u krugovima vremena.
Ali, čak i sad, kada slobodan sam od svoga tela,
oprezan večno Ja moram biti,
da se ne krećem kroz uglove,
inače moja duša nikada neće biti slobodna.

Znaj ti, PSINE Barijera
kreću se jedino kroz uglove
i nikada kroz lukove prostora.
Jedino kretanjem kroz lukove
možeš im uteći,
jer u uglovima oni goniće te.
O čoveče, obrati pažnju na moje upozorenje;
Ne tragaj da probiješ
kapiju ka izvan.
Malo tamo ih je
koji su uspeli da prođu Barijere
ka većem SVETLU što sja naviše.
Jer znaj ti, čak i žitelji,
tragaju za takvim Dušama da drže u svom ropstvu.

Slušaj, O čoveče, i obrati pažnju na moje upozorenje;
teži da se ne krećeš kroz uglove već lukove,
i ukoliko si na neko vreme slobodan od svoga tela,
i čuješ zvuk poput laveža psina
odjekujući jasno i zvonko kroz tvoje biće,
beži nazad u svoje telo kroz krugove,
ne prodiruj u sredinu magle pre.

Kada si ušao u oblik u kome boravio si,
iskoristi krst i krug zajedno.
Otvori svoja usta i iskoristi svoj Glas.
Izgovori REČ i bićeš slobodan.
Jedino on koji od SVETLOSTI ima potpunost
može se nadati da prođe pored čuvara puta.
I tada mora se kretati
kroz čudnovate lukove i uglove
koji su oblikovani u smerovima nepoznatim čoveku.

Počuj ti, O čoveče, i obrati pažnju na moje upozorenje:
ne pokušavaj da prođeš pored čuvara na putu.
Pre bi trebao da tragaš za dostizanjem svog sopstvenog Svetla
i učiniš se spremnim za prelazak na putu.

SVETLOST jeste tvoj konačan kraj, O moj brate.
Tragaj i nađi večno Svetlost na putu.

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Ostavite odgovor

