15 година је прошло од завршетка НАТО бомбардовања Србије. Да ли је војна интервенција достигла оне циљеве ради којих је све почело? Косово је престало да буде регион нестабилности? Да ли је престао терор против српског становништва покрајине?

BELEŽNICA

Урлала сам од бола, практично ми је била откинута нога, она се држала на остацима коже. Затим сам пала заједно са мостом који је падао и изгубила свест. Када сам се освестила, учинило ми се да су моје другарице живе. Била сам сва крвава, али видела сам да је Сања изгубила свест. У то време авион је избацио још две ракете. Мост је био разрушен, али НАТО пилоти су решили да нас дотуку. Нема сведока, нема оптужбе. Пилоти су убили моју другарицу Сању Миленковић и са њој још 17 људи који су нам журили у помоћ.

4Marina_Jovanovic

14 година је прошло од завршетка НАТО бомбардовања Србије. Да ли је војна интервенција достигла оне циљеве ради којих је све почело? Косово је престало да буде регион нестабилности? Да ли је престао терор против српског становништва покрајине?

Истина, један циљ је постигнут- Хашим Тачи и његови терористички командири су постали газде на Косову…

View original post 700 more words

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Ostavite odgovor

