obrenovac-katastrofa
P. P. (18) je ceo dan punio džakove za nasip. To veče napisao je na fejsbuk profilu o poplavama ono što je čuo od drugih volontera u Bariču. Dan posle zbog napisa je priveden.

Ćeliju je delio sa dilerom i osumnjičenim za ubistvo. P. P. nikada nije kažnjavan. Uhapšen je u kući. Privela su ga dvojica policajaca u civilu. Nisu mu rekli razlog.

– Tek kasnije, kada sam doveden u stanicu policije „29. novembar“ i kada je trebalo da dam izjavu, čuo sam razlog hapšenja. Potom sam prebačen u Palatu pravde. Prvo mi je rečeno da ću biti zadržan samo 48 sati, a potom je doneta odluka o pritvoru do 30 dana. Ipak, izašao sam posle devet dana – priča ovaj osamnaestogodišnjak. Dalje dodaje: „Policajci, sudija i tužilac bili su korektni prema meni.”

Krivična prijava

Protiv P. P, K. M. i I. M. podneta je krivična prijava zbog postova na društvenim mrežama. Osumnjičeni su za širenje panike i nereda. Terete se na osnovu člana 343 KZ, iako nema vidljivih posledica njihovih dela.
P. P. kaže da isprva nije mogao da poveruje da mu se dogodilo da bude uhapšen.

– Sebe nikada nisam mogao da zamislim u takvoj niti u sličnoj situaciji. Nisam mogao ni da zamislim da ću dopasti zatvora. A onda šok. Privode me. Onda novi šok, ostajem u zatvoru. Ja sam samo napisao da je “prvog dana poplava bilo 300 mrtvih, nažalost”. Napisao sam ono što su tog dana dok smo volontirali u Dubokom kod Bariča ostali pričali. I ja ostajem u zatvoru – priča.

U ćeliji – jedan za drogu, drugi za ubistvo – i P. P. za post na Fejsbuku.

– Njih dvojica pitala su me zašto sam uhapšen. Rekao sam zbog Fejsbuka. Oni su se smejali… a ja sam, potresen kao nikada u životu, samo razmišljao kada ću izaći – kaže „Blicov“ sagovornik.

I onda su počeli zatvorski dani. Bez kraja i u strahu koliko će trajati. P. P. kaže da je jedino mislio o tome “da ovi dani prođu”. Nije više bio siguran ni u šta. Ipak, u zatvoru su drugi bili, kako sam kaže, “okej”.

– Ali znaš da nisi kriv. Olakšanje mi je bio moj advokat. Roditelji su mi bili u panici, prijatelji zabrinuti. Na Fejsbuk, čini mi se, neću nikada više – kaže mladić.

P. P. je pušten pre dva dana. Već radi. Trener je fitnesa i instruktor. I kaže: “Samo se nadam da ću izaći iz ove strašne situacije i da neću imati probleme”. (Izvor: Blic)

 

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

One response »

  1. oblogovan kaže:

    “Na FB više neću nikad“, kaže nesrećni momak, volonter, dobrovoljac. Verovatno ni mnogi drugi, poučeni njegovim primerom. To i jeste poenta ove autokratske sage. Inače, najsirovija glupost je ona kada “pregaoci“ kažu “dok vi tvitujete iz toplih soba“… Onima koji uopšte imaju IQ ovo ni ne moram objašnjavati. Onima koji ga nemaju, nema ni svrhe, ali, tek da kažem: na internetu se, gle čuda, može biti i van “tople sobe“.

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

