SENZACIJA VEĆA OD „SECRET“-a!
Ruski naučnici su pronašli način upravljanja budućim događajima i način kako možemo menjati sudbinu i onda kada nam ona nije naklonjena. A kome je danas u Srbiji sudbina naklonjena? Ako znamo poznatu izreku starca Tadeja: „Kakve su nam misli, takav nam je život.“. Onda se postavlja pitanje da li smo mi ovakav život na neki način i privukli. Povremeno se pitam jesmo li mi svi mazohisti i sadisti? Gde je nestala ona fina ravnoteža? Jesmo li mi baš ovakav život želeli za sebe? On po svemu liči na život koji smo želeli našem najvećem neprijatelju. Šta se to desilo sa nama? Kako je naš unutrašnji neprijatelj preuzeo upravljanje našim životom? Kada se to desilo? Kako je moguće da su svi intelektualci, ljudi od integriteta i ugleda, naučnici, umetnici zaronili u „matrix“ destrukcije. Što je najgore, naš „majmunski um“ sve to opravdava. Ima li izlaza i kako?
Pitao se i veliki ruski matematičar Grigori Petrovič Grabavoj, kada je već kao mali počeo da predviđa globalne katastrofe (Černobilj, avionske nesreće, zemljotrese, cunamije…), sve je to video, ali nije znao kako da pomogne. Zbog toga se uputio u proučavanje i dostizanje znanja. Doktorirao je matematiku. Bavio se teoriom verovatnoće i napravio novi sistem upravljanja budućim događajima.Napravio je sistem brojčanih nizova koji izazivaju odredjene vibracije na kori velikog mozga. Time se sistem vraća u normu, tj. stanje iz koga mi biramo najbolje moguće rešenje.
Proučavajući geometriju, uočio je da svaka tačka ima beskrajno mnogo mogućnosti i da se kroz nju može provući beskonačno mnogo pravih. Ako se toj tački nameni jedan događaj, kao druga tačka kroz koju će ona proći, to znači da svaki čovek ima beskonačno mnogo mogućih izbora događaja. Zašto danas smatramo da nemamo izbora ili da imamo samo jedan izbor?
– To je zato što ne sagledavamo svet u tri dimenzije, pa čak ni u dve već samo u jednoj, time nemamo kontrolu nad svojim životom.
-Drugo važno pitanje kojim se Grabavoj bavio jeste: Ako i uočimo beskonačno mnogo mogućnosti kretanja u određenim pravcima, po liniji našega života, kako odabrati najbolji mogući? Shvatio je da se sistem upravljanja mora postaviti u najmanje tri dimenzije – prostor. Svakom takvom sistemu moramo jasno dodeliti vreme, kao važan faktor kada će se događaj odviti. Što nas dovodi u četvrtu dimenziju. On je naravno u svojim istraživanjima išao do mnogo, mnogo drugih dimenzija. One običnom ljudskom umu nisu ni pojmljive.
Radeći na svom sistemu, ustanovio je: da postoji samo jedno mesto sa koga, mi imamo punu sliku prošlih događaja koji u mnogome utiču na izbore u ovom trenutku. To je tačka arhivacije svih prošli događaji kroz koje je naša duša prošla. Takođe postoji još jedna tačka ka kojoj streme svi budući događaji. To je mesto tvorenja. Samo ako uspemo da otkrijemo u svojoj duši te dve tačke, mi ćemo imati potpunu kontrolu i bezbednost budućih događaja. Oni će biti u skladu sa našom sudbinom, po Božijoj volji.
Čovek koji se bavio pitanjima duše i otkrivnjem skrivenih tačaka arhivacije prošlih i budućih događaja je akademik dr. Arkadije Petrov.
Kroz iskustvo bolesti bubrega dr. Petrov svedoči: „Ja sam ranije živeo u svetu leve hemisfere, zatim sam prešao u desnu. To se dogodilo u bolnici, kada su mi otkazivali bubrezi. Pre šest godina. Kada su se spremali da mi odstrane levi bubreg, odjednom su počela duhovna viđenja, krenuo je neobičan proces. Ispostavlo se – ništa ne treba seći. Sve je prošlo samo od sebe. I više od toga, ja se već šest godina ne obraćam lekarima nikakvim povodom. I ja starim. Reklo bi se, trebalo bi da se povećaju problemi. A problemi su nestali. Pojavio se moj svet u kome nema mesta za bolesti. Ako uzmete moju izstoriju bolsti videćete čega sve tu nije bilo: čir na želudcu, hronični pankreatitis, autoimuni teriditis, izvađena žučka kesa, izvađeno slepo crevo, bubrezi – oba su otkazala, osteohondroza, dve kičmene kile, holesterolska hepatoza jetre i još mnogo šta drugo. Gde je sve to? Kuda se denulo? Imam skoro šezdeset godina. Nedavno sam izbacio soli koje su se kod mene nagomilale. U ćelijama je bilo toliko soli – bolelo je i na sam dodir. Ja sam ih izbacio. Izašle su u roku od dva-tri dana. Bez bilo kakvih lekara, bez bilo kakvih lekova.“
Na isti način kao što se Akademiku dr. Arkadiju Petrovu desilo isceljenje, uz pomoć Grabavoja i trećeg njihovog saputnika Igora Arepjeva, danas je napravljen sistem koji u 99% slučajeva uspeva da regeneriše podmladi, zaceli, otkloni i najteže oblike bolesti kao i urođene anomalije, davno odstranjene organe… O tome svedoče hiljade izlečenih ljudi sa regenerisanim organima poput žuči, pankreasa, bubrega…
Na seminaru Petrov fonda biće moguće dobiti isceljenje, kao i znanje kako sami sebi i svojim bližnjima da pomognemo.

BELEŽNICA

Telo čovekovo

Čovek je kao slika Boga stvoren po liku Svemira. Sve što se nalazi u Svemiru odraženo je u čoveku. Zbog toga se čovek označava kao mikrokosmos nasuprot makrokosmosu Svemira. Celokupna priroda pojavnog se manifestuje u čoveku. 

View original post 2.569 more words

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Ostavite odgovor

