BELEŽNICA

1) Avokado: ima dve hranljive materije koje su ključne za ubijanje stomačnog sala: vlakana (11 – 17g po avokado) i mononezasićene masti, koje kako su pokazale studije zapravo ciljano smanjuju masti na stomak.

2) Puter od kikirikija: ne samo puter od kikirikija, nego uglavnom sve semenke i orašasti plodovi: orasi, bademi, semenke bundeve, semenke suncokreta, i laneno seme. Zašto? Oni vas zasite a puni su zdrave masti i minerala

3) Zdrava ulja: maslinovo ulje i kokosovo ulje zapravo pomaže sagorevaju masti. Snabdevajući zdravim uljem vaše telo boboljšava se  spaljivanje tvrdoglavih stomačnih masti.

4) Povrće kao što su brokoli, karfiol, Brussel klice, kelj i kupus sadrži posebne
phitonutriente, kao što su indol-3-karbinol (I3C), koji pomažu u borbi protiv  estrogena koji utice na dodavanje masti na stomak.

5): omlet! Jaja, ona su  puna hranljivih materija i pomažu sagorevanje. Puna su proteina, vitamina B6, B12, A, D, E i K…

View original post 389 more words

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s