Online igrice kao besplatni simulatori strategije upravljanjaOd 1999. godine, NATO pokazuje dalju težnju ka virtuelizaciji rata masovnijim uvođenjem tehnologije virtuelne realnosti

Sedite za (dobrim) računarom i na njemu igrate online igrice sa prijateljima i poznanicima iz celog sveta. Imate dobar protok interneta, 8 megabita u sekundi i više, što je značajan preduslov za korišdenje interneta. Takve igrice su poznate podnazivima „Svetska dominacija” (World domination 1 & 2),
Strategijska odbrana (Strategy Defence 5), Imperija (The Empire) i druge. Igrica koju vi igrate je
je strateške prirode, cilj je da kreirate državu sa jakom vojskom i ekonomijom. Stičete saveznike, borite se protiv neprijatelja iz celog sveta, okupirate druge države i slamate njihovu ekonomiju. U stvari, svesno ili nesvesno, vi ste eksperimentator za potrebe SWS. Svaka varijanta, svaka ideja koja vodi realizaciji zacrtanih ciljeva snima se na servere sistema SWS, analiziraju je informatički i vojni umovi, simuliraju na mnogo višem nivou – na sceni prenesenoj
iz stvarnosti. I, ako vaša ideja pokaže rezultat, ona de se ostvariti u nekom delu sveta, a da vi toga niste ni svesni.
Čak, šta više, mnoge scenarije automatski, bez prisustva operatera, simulira sam kompjuterski sistem.
I na kraju prikaže rezultate ili ih pohrani negde u datoteku arhive, gde se automatski aktiviraju ako se pojavi sličan događaj.
Broj umnih mladih ljudi, sa ogromnim stvaralačkim potencij alom, koji svoje genijalneideje predaju na korišdenje sistemu i ljudima koji upravljaju SWS, a da toga nisu ni svesni nije mali. I ti podaci se koriste za dominaciju
svetom u svim oblastima života

Rat je tako počeo da liči na virtuelnu igru u kojoj sajber-borac džojstikom određuje sudbinu žrtve. I on ne razmišlja da li postoji neka prostorna, dinamička veza između njegovog igranja rata i stvarnosti na nekom delu bojišta. Krenuvši od tog iskustva koncipiran je Svet živih simulacija. Za njegovo efikasno funkcionisanje kreatori su ugradili sve postojede, kao i projektovane virtuelne tehnologije. U sam medijum virtuelne realnosti ulaze, generalno sve tom medijumu konvergirajude tehnologije, odnosno sistemi, naprave i softver, koje omogudavaju, kako to kažu inženjeri informatike i robotike, ljudsko teleprisustvo tj. interaktivno delovanje na daljinu bez telesnog prisustva.

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s