BELEŽNICA

Tabla 10.
Ključ Vremena
smaragdne-tablice-tota
Počuj, O čoveče. Uzmi od moje mudrosti.
Uči o njenim duboko skrivenim misterijama prostora.
Uči o MISLI što rasla je u Bezdanu,
dovodeći Red i Harmoniju u prostor.

Znaj ti, O čoveče, da sve postoji
zbog ZAKONA.
Znaj ti ZAKON i bićeš slobodan,
nikad ne budi vezan okovima noći.

Daleko, kroz čudnovate prostore, prošao sam ja
u dubine Bezdana Vremena,
dok na kraju sve ne beše otkriveno.
Znaj ti da misterija je samo misterija,
kada je Znanje nepoznato čoveku.
Kada si dosegao u srce svih misterija,
znanje i mudrost će zasigurno biti tvoji.

Tragaj i nauči da VREME je Tajna,
pomoću koje možeš Slobodan biti od ovog prostora.

View original post 1.212 more words

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

5 responses »

  1. bogoboj kaže:

    Imaginacija „vremena“ proizašlog iz funkcije brzine – ne znači ama baš ništa! Veća je tajna i srž suštine problema – postojanje pojma i pojave NIŠTA. Ma koliko glupo zvuči i znači, u svojoj suštini sadrži sve tajne. Korelacije i konstelacije! U pitanju je PROSTOR! Merilo je i naše mesto i odnos u njemu!

    Sviđa mi se

  2. bogoboj kaže:

    To Vi, onako poetizovano, a ja ozbiljno! Puno je njih koji na ovakav način stopiraju dalje napredovanje misli! „Oprem dobro! Šijo mi ga Đuro!“. Nikada se civilizacija koju poznajemo ne može iščupati iz blata i balasta nagomilanog vekovima! Previše je pametovanja bilo i ostalo.

    Sviđa mi se

  3. bogoboj kaže:

    Svo to naučno nabrajanje je kao kada „mačka obilazi oko vrče kaše“! Sve je mnogo prostije! I nema više od tri dimenzije! Ali zato ima stanja koliko hoćemo! U jednoj „večnosti“, mi se nalazimo u sredini. U jednom „beskraju“, mi smo u sredini! I to je jedno te isto! I nije bilo Big Benga. Došlo je i stalno, „večno“, dolazi do IMPLOZIJE navodne EKSPLOZIJE. Stanja koje je slično „KRISTALIZACIJI“. Tek su načuknuli šta je to TAMNA MATERIJA I ENERGIJA. Jedno vreme su vidoviti pričali i o ETERu. Sada čekamo da se kockice slože!

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

