СРБски ФБРепортер

Рајица Марковић

Рајица Марковић, 29.7.2014.

Онај, ко није заборавио да је једном заувек сва власт и на небу и на земљи дата Господу Исусу Христу, Цару над царевима и Господару над господарима, неће ни од једне земаљске власти начинити себи идола. За њега важе непролазне речи мудрости “земаљско је за малена царство а Небеско од сад па до века“.

Сам Господ Исус Син Божији говори по васкрсењу: “Мени је дана сва власт и на Небу и на земљи“ и још “Ја сам с вама у све дане до свршетка света“. Држећи се речи Божијих, ја сваку земаљску власт посматрам као пролазни сервис који постоји да би радио на корист свих нас и никад од тог пролазног сервиса не стварам себи идола.

1297802337_167495478_1-Slike--MAJSTOR-U-KUIУ сваком сусрету са сервисерима запосленим у сервису власти, ја прво добро сагледам на чијој је страни Вечна власт и истина и у складу са тим се понашам. Ако сам исправан…

View original post 198 more words

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Ostavite odgovor

