Sve je pocelo 1989. godine. Dr Hulda Klark je rešila da otkrije odnos parazita na bolesti koje su se širile kao epidemija. U jednoj od svojih knjiga, ona piše:„Rešila sam da otkrijem opseg frekvenci drugih živih bica. Otkrila sam da muve, bube, paukovi, buve i mravi imaju frekvence od 1.000.000 Hz do 1.500.000 Hz. Bubašvabe su imale najvišu frekvencu od svih insekata koje sam testirala.Potom je došlo zastrašujuce otkrice. Uginuli insekt je takode imao opseg frekvencija, koje su se dale izmeriti! Znaci to uopšte nije fenomen živih bica! Ali ako mrtve stvari imaju rezonantni opseg, možda bi se mogao upotrebiti preparirani mikroskopski slajd nekog mrtvog stvorenja, a moji izleti u vrt i pozivi kasapnicama (skupljala sam parazite i iz mesa) mogli bi da prestanu. To je bila srecna ideja. Prvi preparat koji sam dobila bio je ljudski crevni metilj, ogroman parazit, pošast covecanstva. Upravo sam bila otkrila da…

via Zaper – vibracija koja ubija parazite u organizmu.

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

Ostavite odgovor

