Шта је исто у случају ”Маркале” и ”самоубиства” Винца Фостера



Sta je isto u slucaju pijace Markale i „samoubistva“Vinca Fostera“ ?
What is similar in Markale market“s case and „Vince Fester’s „suicide“
Какова же в случае Маркале рынке и «самоубийства» Винса Фостера “ ?
By Vuk Jovanovic movie director

Kada sam iz New Yorka posle slucaja sa pijace Markale nazvao strane novinare iz Sarajeva iz listinga ABC-a svi su mi rekli na moje iznenadjenje „da su Muslimani inscenirali slucaj Markale“.
Zovem US kongres i slicno je mislio i Jossef Bodansky sef kongresnog task and Force za Terorizam.
Bio sam sokiran dolazim u Beograd odlazim kod dragog prijatelja Prof.Dr Zorana Stankovica koji mi je rekao: Vuk, resenje slucaja je u mrtvackom kocilu i l smrznutim lesevima koje su „reziseri“ ovog inceniranog incidenta doneli na pijacu . Zoran mi pokazuje pet leseva poput ovoga koji je na slici broj jedan i kaze :
– Vidis, nema krvi, ruke su mu ukocene …

View original post 1.171 more words

Ostavite odgovor

