– Ова ослобађајућа пресуда само доказује терор и злостављање који се спроводило над мојом породицом, а који се и даље спроводи над родитељима, који због страха од казне вакцинишу своју децу. Мислим ту на насилно терање родитеља да се придржавају прописа који нису у складу с Уставом и законима РХ, као ни с међународним конвенцијама о људским правима, што је управо натерало 18 земаља ЕУ да укину обавезу вакцинације, а што стоји и у образложењу пресуде. На крају, такво поступање, злостављање и претње сасвим сигурно представљају кривично дело самих органа државе, за које не верујем да ће ико икада одговарати – коментарисала је мајка пресуду загребачког суда

СРБски ФБРепортер

Преносимо сведочење мајке која је одбила вакцинацију свог тек рођеног детета, објављено у хрватском дневном листу. У тексту мајка говори о разлозима за овакву одлуку, шта је пресудило да дете не вакцинише, какве је проблеме имала у вези са тим, као и њен коментар пресуде коју је у њену корист донео Прекршајни суд у Загребу…

vakcine-vakcinacija-1343770202-192487

„Дијете сам јако жељела, а одједном више нисам знала коме сам га родила, себи или држави“

„Одмах након рођења свог дјетета, дословно четири сата након порођаја, трпјела сам злостављање медицинских дјелатника, разних служби, а претрпјела сам и голем страх и то понајприје за здравље дјетета. Страховала сам од разних оптужби до те мјере да сам се бојала покушаја одузимања дјетета. Била сам дискриминирана, и ја и моје је дијете дискриминирао педијатар. Злостављање је било у толикој мјери да смо ја и супруг планирали напустити Хрватску, а ту намјеру и даље имам у случају да се…

View original post 1.223 more words

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

One response »

  1. Uf…. Po meni je to ukidanje naših sloboda,prava na izbor… Oni nas primoravaju… To mora biti izbor roditelja.. Ja sam svoje dete vakcinisala i to je bila moja odluka…. Neki drugi roditelj ne želi da vakciniše dete i to je njihova odluka… Sve države kao da rade na uništavanju porodice..Roditeljima se oduzima sva moć ..Mislila sam da je to samo kod nas , u Srbiji..Vidim da nije… Sve se radi da se porodica sruši i uništi..Šta je onda roditelj? Zar je onaj ko je dete doneo na svet zlostavljač? Uf..tako počeh ,tako ću i da završim..Ova tema je jako važna..Trebamo sačuvati porodicu… UF!

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

