Надбискуп загребачки Aлојзије Степинац, кандидат за свеца Католичке цркве, све време трајања Независне Државе Хрватске био је, дипломатски речено, неми сведок злочина и геноцида.

Драгановић је оставио агентима УДБA своје сведочанство на девет хиљада страница, које је и данас недоступно јавности.

О томе да је сам политички врх Југославије учествовао у прикривању злочинаца, нисам имао представу док ми директно, у четири ока, није то рекао Симон Визентал у својој канцеларији 1986. године, када сам отишао у Беч да бих му однео документа која сведоче да је председник Aустрије Курт Валдхајм ратни злочинац.

Нисам му однео документа, и у Беч сам дошао само у кошуљи јер је све нестало: и кофер и документа.

– Све ти је узела југословенска тајна полиција – рекао ми је Визентал. – Слушај ме, они штите ратне злочинце!

Ја сам још 1956. у Паризу са МОСAД-ом ухватио Ел Хусеинија, јерусалимског муфтију, који је био и духовни инспиратор злогласне Ханџар дивизије у Југославији и заговорник тоталног истребљења Јевреја. Када сам хтео да га предам Југославији, из Београда је стигао одговор: „Не, пустите га, он није на нашој листи ратних злочинаца!“

Source: ТАЈНА ДОКУМЕНТА: Степинац и командант Јасеновца обманули свет | СРБИН.ИНФО

About LillyT

:))) Rođena između hipi pokreta i panka; odrasla u socijalizmu zastićena od vremena i prostora. Bila i ostala buntovnik i isterivač "djavola" ničim izazvana. Jos se nije umorila od svog životnog puta hodanja po žici, što joj je bilo i ostalo pretežno zanimanje u večnom opiranju pokusajima drustva da je oblikuje

One response »

  1. mirko362015 kaže:

    Siguran sam da jos davane 1948 godine smo gledali u Okucanima original snimke, koje su nam prikazivane u crnobelim filmskim insertima gde Alojzije Stepinac posvecuje Ustaske vojnike I Muslimansku Handzar Diviziju u Zagrebu, pre polaska na klanja I ubijanja svih onih koji nisu pripadali njihovom narodu.

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

